Skip to main content

Hallo,

Ik heb zo’n twee jaar een Eufy Homebase met video deurbel.

Vroeger had ik Ziggo en ben overgestapt naar KPN, nooit geen problemen gehad heeft altijd goed gewerkt. (dus ook sinds ik KPN heb)

‘S-morgens zag ik dat mijn Homebase niet verbonden was, de LED brandde continu rood, nadat ik deze opnieuw opgestart had bleef hij rood knipperen, na een tijdje begon hij blauw te knipperen maar de LED moet continu blauw branden.

Ik heb een reset uitgevoerd op de Homebase en ook de bel, om alles opnieuw te installeren maar de Homebase, blijft blauw knipperen.

Kan dus geen verbinding krijgen met mijn app van Eufy.

De Homebase heb ik bedraad aangesloten op de KPN Box 12, ook heb ik een TP Link Deco M4 netwerk.

Is er misschien een instelling die ik moet uitvoeren bij de KPN Box 12?

Alles in huis werkt gewoon zoals het hoort.

Hopelijk heeft iemand een idee……

Groetjes Tuntje😊

Hi ​@Tuntje, welkom bij onze community. 

Ik ben hier niet helemaal in thuis, maar ik denk uiteraard graag mee. Als ik een zoekopdracht doe kom ik achter dat een blauw knipperend lampje een slechte verbinding aangeeft. 

Laten we eerst een overzicht krijgen van hoe alles is aangesloten. De Eufy Homebase, is die met een kabel aangesloten? En zo ja, op welk apparaat? Zou ik ook mogen weten welke Eufy en welke deurbel je precies hebt, het modelnummer?

Hallo Alex,

Allereerst bedankt voor je reactie 👍

De Homebase is idd met een kabel aangesloten, op een TP-Link 5-port Gigabit desktop switch.

Heeft ook altijd op deze switch gewerkt, heb hem ook al rechtstreeks op de KPN 12 Box aangesloten gehad, en dat maakt ook geen verschil.

Ik heb de Homebase 2 model T8010

En de video deurbel  2K  model T8210

Reageer