Skip to main content

Na bovenstaande tips te hebben gelezen heb ik nog steeds geen werkende Firewalla gold op mijn kpn glasvezel met tv. Alleen internet is geen probleem maar tv……ik krijg het niet werkend. Is er iemand die mij via uitleg en screenshots een werkende Firewalla kan bezorgen? Ik zou er heel blij mee zijn. Er zitten ondertussen al heel wat uurtjes in.

bij voorbaat dank.

Ik denk dat er maar heel weinig klanten zijn die dit gebruiken. Dan word ondersteuning ook heel lastig.

Wat is de reden dat je voor specifiek deze router gekozen hebt?

Beste Marlon92,

De reden is: ik heb deze cadeau gekregen van mijn zoon. Hij gebruikt de router ook met ip tv. Echter…hij woont in Tsjechie. Bij hem alles installeren was geen probleem. Echter KPN is niet echt simpel werkend te krijgen blijkbaar. Heel veel gelezen en geprobeerd maar helaas. Tevens willen wij een constante vpn verbinding opzetten tussen zijn en mijn woonadres. Dit ivm constante backups naar elkaar van onze belangrijke gegevens. Firewalla komt heel goed uit de tests, vandaar. Ik hoop dus echt dat er iemand is die zijn kennis wil delen.

@L. d. E. 

Kijk eens onderaan op deze pagina bij “Instellingen Firewalla i.c.m. KPN IPTV”. Misschien dat je daarmee het wel werkend krijgt, let wel op de disclaimer!

Als het helemaal niet lukt, dan kan je hem ook gewoon als 2de router achter de Experiabox/KPN Box koppelen. De tv ontvangers sluit je dan rechtstreeks op de Experiabox/KPN Box. WiFi hierop uit. Alle andere apparaten achter de Firewalla.

Heuglijk nieuws. Het werkt 🙂. Na weer enige uren puzzelen is het gelukt internet en tv werkend te krijgen. Tevens de vpn met wireguard werkt. Eindelijk.  

Reageer