Skip to main content

Waarom kan mijn printer niet verbinden met netwerk sinds ik glasvezel heb.

Heb de printer Hp al terug naar fabrieks instelling gezet. 

Hoi ​@Janine N 

Welkom op de community van KPN.

Zelf heb ik ook een HP printer (de HP ENVY Inspire in mijn geval) die het prima doet op het WiFi netwerk, aangezien ik net zoals jouw glasvezel internet heb bij KPN.
Je moet je HP printer gewoon laten zoeken naar beschikbare WiFi netwerken, en daar dan kiezen voor jouw modem (naam staat ook op het modem).
Vervolgens toets je het WiFi wachtwoord in (staat ook op het modem) en dan zou de printer zich gewoon moeten aanmelden op je WiFi netwerk.

Anders zou je de printer een keer kunnen resetten, en hem dan opnieuw gaan aanmelden op WiFi.
Ook kun je hulp vragen bij HP zelf, de technische helpdesk van HP is bereikbaar via het volgende telefoonnummer: 020 - 721 9041 (Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur)

Welkom op de community ​@Janine N, de printer moet inderdaad verbonden worden met het Wifi netwerk zoals Michel al beschrijft. Lukt dat niet, of gaat daar iets bij mis? Als er iets mis gaat kan je dat mogelijk ook noemen, dan kunnen we met je meedenken. Het contact opnemen met HP kan ook in dit geval.

Hoi ​@Janine N 

Zelf heb ik ook een HP printer (de HP ENVY Inspire in mijn geval) die het prima doet op het WiFi netwerk, aangezien ik net zoals jouw glasvezel internet heb bij KPN.
Je moet je HP printer gewoon laten zoeken naar beschikbare WiFi netwerken, en daar dan kiezen voor jouw modem (naam staat ook op het modem).
Vervolgens toets je het WiFi wachtwoord in (staat ook op het modem) en dan zou de printer zich gewoon moeten aanmelden op je WiFi netwerk.

Anders zou je de printer een keer kunnen resetten, en hem dan opnieuw gaan aanmelden op WiFi.
Ook kun je hulp vragen bij HP zelf, de technische helpdesk van HP is bereikbaar via het volgende telefoonnummer: 020 - 721 9041 (Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur)

Bedankt

Heb hp gebeld ze hebben mee gekeken camera op printer.

Printer is te oud 

Kreeg kortingsvoucher voor nieuwe printer.

Maar toch....... dezelfde printer deed t wel een maand geleden toen ik nog ziggo had.

Resetten hielp niet.

Opnieuw verbinding zoeken ook niet.

Hoi ​@Janine N 

Bedankt

Heb hp gebeld ze hebben mee gekeken camera op printer.

Printer is te oud 

Kreeg kortingsvoucher voor nieuwe printer.

Maar toch....... dezelfde printer deed t wel een maand geleden toen ik nog ziggo had.

Resetten hielp niet.

Opnieuw verbinding zoeken ook niet.

Printer vindt t netwerk wel maar verbinden lukt niet wachtwoord echt meerdere keren ingetoetst zonder fouten 

Gebruik je het Extra WiFi netwerk? WPA3 uit?

WPA2/WPA3 staat aan 

Heb 2,4 en 5 GHz afzo derlijk geprobeerd.

WPA2/WPA3 staat aan 

Heb 2,4 en 5 GHz afzon-

derlijk geprobeerd.

WPA2/WPA3 staat aan 

Heb 2,4 en 5 GHz afzon-

derlijk geprobeerd.

Beste ​@Janine N zet dan WPA uitsluitend op WPA2.

Het originele wifi wachtwoord bevat soms lastig in te voeren tekens. Verander het wachtwoord in een wachtwoord met alleen letters en cijfers. Misschien dat het dan wel lukt.

Reageer