Skip to main content

Hallo,

Ik heb vorige week een TP-Link RE305 geinstalleerd om mijn wifi verbinding naar buiten te krijgen ivm een camera die anders geen signaal had. Dit werkte enkele dag goed totdat ongeveer een dag of 4 geleden rond 19:00 uur de internetsnelheid van 200 mb/s naar 40 mb/s ging. Ik heb de wifi verbeteraar toegepast en hiermee werd het alleen maar slechter. Toen de modem gereset en na een hele tijd wachten werkte het weer. Ik heb de modem diverse keren op diverse wijzen gereset maar het helpt uiteindelijk maar voor 24 uur. Als ik in de modem (V10A) ben ingelogd zie ik dat de DSL link status: link down weergeeft, wellicht heeft dit er iets mee te maken?

Ik heb vanavond gebeld naar KPN en zij konden niets voor mij betekenen en verwezen maar door naar het forum.

Ik verneem graag.

Mvg, 

René

 

Ha @Reneh90, welkom! Als je ‘link down’ ziet, zou je helemaal geen diensten moeten hebben. Het kan zijn dat je dat ziet kort nadat je je modem gereset hebt. Onze Wifi Manager doet niets met de Wifi van de TP-Link dus die zou ik gewoon achterwege laten, de Wifi Manager. Het is inderdaad lastig om te zeggen waar het aan kan liggen.. Merk je ook dat het internet wegvalt als je de TP-Link niet aansluit?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels weer alles werkend naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden. 


Klinkt als een stoorbron die om een bepaalde tijd aangaat, TV, led lamp, eva.