Skip to main content

Al eventjes probeer ik in te loggen op mijn rockstar games launcher. Eerst dacht ik dat mijn account gehackt was, maar gelukkig was dit niet het geval.

Wanneer ik probeer in te loggen dan duurt het lang voordat hij in logt. En krijg ik een rood schermpje te zien met een melding

Op dit moment krijg ik alleen nog deze melding te zien als ik hem opstart

Ik ben zelf nog op gaan googlen om te kijken of er andere mensen zijn met het zelfde probleem.

Maar ik kan niets vinden.

Ik weet namelijk dat kpn onlangs een update heeft uitgebracht waardoor sommige dingen niet meer werken. Waaronder dus FTP.

Ik zit vast.

Wat moet ik nu doen?

please help!

Bedankt.

Games doen doorgaans niets met FTP. Heb je de mogelijkheid om het via 4G te proberen? 

soms moet ik wel eens bestanden uploaden via ftp.

en 4g? ik werk met draad

Hi ​@JustJohn, heb je al gebruik gemaakt van de support optie van Rockstar? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat eerst eens te doen, wellicht kunnen ze vanuit daar precies vertellen wat er mis gaat nu zodat duidelijk wordt in welke richting dit nu gezocht moet worden! 

Of log in op je modem via  192.168.2.254 (in je browser)

Ga dan naar beveiliging, deze staat na update op “middel”. Zet die op “standaard” en je rockstar launcher zal wellicht weer werken.

Mijn FTP werkte niet meer, na 2 uur zoeken, eerst op pc.  dacht ik aan de modem update van deze week. FTP werkt nu weer bij mij.

Hi ​@JustJohn, heb je al gebruik gemaakt van de support optie van Rockstar? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat eerst eens te doen, wellicht kunnen ze vanuit daar precies vertellen wat er mis gaat nu zodat duidelijk wordt in welke richting dit nu gezocht moet worden! 

Ja dat heb ik al lang gedaan. Ik kom telkens op het zelfde uit en er is geen mogelijkheid om een ticket in te sturen voor zover ik kan zien. Geen oplossing kunnen vinden via deze weg.

en 4g? ik werk met draad

Ja dat snap ik. Het is maar even om te testen.

Ja dat heb ik al lang gedaan. Ik kom telkens op het zelfde uit en er is geen mogelijkheid om een ticket in te sturen voor zover ik kan zien. Geen oplossing kunnen vinden via deze weg.

Balen dat je daar niet verder mee komt ​@JustJohn, het zou het een stuk makkelijker maken om naar een oplossing te zoeken als we weten wat het probleem precies is 😬

Ja dat snap ik. Het is maar even om te testen.

Zou je dit eens willen testen? 

Of log in op je modem via  192.168.2.254 (in je browser)

Ga dan naar beveiliging, deze staat na update op “middel”. Zet die op “standaard” en je rockstar launcher zal wellicht weer werken.

En dit ook?

Reageer