Skip to main content
Vraag

SPA112 2024 Instellen op pfSense Router

  • 7 September 2024
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ik heb een pfSense Router die de Experia Bov V10 vervangt deze kreeg ik snel ingesteld en werkt goed,

daarachter heb ik nu een SPA112 om het vaste bellen te doen, maar deze krijg ik niet aan de registratie.

 

Het probleem is dat ik op dit forum al verschillende configs heb gezien met verschillende proxy’s en sommige gebruiken een ip adres ipv de kpn proxy, en dan heb je daar nog combinatie’s in, maar het gevolg is dat er hier veel mensen hun SPA112 met verschillende combinatie’s werkend hebben en dat er dan ook nog KPN medewerkers zijn die stellen dat je alleen de kpn proxy moet gebruiken en een ander ding is ook nog dat de SPA112 de user name anders ingevoerd moet krijgen volgens sommige hier door na het apenstaartje een ip te zetten ipv het imscore.net.

 

Op deze manier kun je wel tig verschillende configs hebben en om dan te proberen welke werkt bij mij zou veel te veel tijd in beslag nemen.

 

Is er hier een medewerker die de juiste 2024 heeft die meteen werkt? 

En zijn er ook mensen hier  die overgestapt zijn naar een andere service zoals Cheapconnect met Nummerbehoud en zo ja werkt dat dan meteen goed met hun aangedragen instellingen zonder al deze rare toestanden?

 

 

En zijn er ook mensen hier  die overgestapt zijn naar een andere service zoals Cheapconnect met Nummerbehoud en zo ja werkt dat dan meteen goed met hun aangedragen instellingen zonder al deze rare toestanden?

Welke rare toestanden? 

Overigens heb ik een zakelijk nummer van een andere provider laten porteren naar CheapConnect en dat werkte uiteraard direct probleemloos.

Welke SPA112 config heb je al voorbeeld gebruikt?

Kan je jouw config eens delen?


Reageer