Skip to main content
Vraag

Error zodra ik Call of Duty via de wifi probeer te spelen

  • 27 March 2024
  • 10 reacties
  • 162 keer bekeken

Zodra ik Call of Duty wil spelen op de WIFI dan krijg ik deze error: HUENEME - NEGEV. Ik heb van alles geprobeerd en ook naar de andere oplossingen gekeken maar het lukt nog steeds niet. Zodra ik de wifi van het modem gebruik dan is er niks aan de hand, alleen is mijn connectie niet top. Zodra ik overga na de WIFI van de super WIFI punt dan krijg ik de error. 

 

Port Forward instellen en UPNP aanzetten heb ik beide gedaan alleen werkt dit ook niet? wie kan me helpen. 

 

Dat is niet direct een foutmelding die ik herken vrees ik. Als ik zo op google kijk lijkt het toch fout te gaan in de verbinding. Betreft het een PC en werken de andere diensten nog wel dan? Wellicht heeft de Community dan nog een idee.


Op het forum van Odido loopt er een heel topic over. Daar moet dat opgelost worden met een firmware update van de router.

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/foutcode-hueneme-negev-call-of-duty-ps5-361629


Hoi,

ik heb sinds afgelopen vrijdag KPN glasvezel internet. Ik krijg, net als anderen hierboven, de foutmelding HUENEME - NEGEV bij het opstarten van Call of Duty (via Steam). Ik kan CoD dus niet spelen, super irritant. Is hier een oplossing voor? UPnP aan en uit heb ik beide geprobeerd, en werkt niet. Ik heb KPN Box 12b en 2 SuperWifi punten. Bij Oidido schijnt er een software update beschikbaar te zijn. Heeft KPN hier inmiddels ook een oplossing voor? Ik zie hier al meldingen op dit forum over van een jaar geleden. Thanks.


Hier hetzelfde probleem. UpNp staat aan en alle poorten (volgen site activision) opengezet.


Ik las op het Odido forum dat je UpNp uit moet zetten en dat het dan wel werkt.

Ik heb UpNp uitgezet en de poorten handmatig opengezet. Ik kan nu wel verbinden over de wifi.

 

hierbij een overzicht van de open gezette poorten.

 


Dank je! Ik had UPnP uitgezet en toen kreeg ik nog steeds dezelfde foutmelding. Daarna (heel suf) de modem uitgezet, stekker eruit, minuut wachten en weer aangezet. Toen deed CoD het gewoon weer. Ik snap niet hoe het kan eerlijk gezegd. Maar goed, het werkt. Bedankt voor de hulp!


Oh ja, als ik via Steam het spel (warzone) probeer te spelen via wifi werkt het niet.
Ik speel het spel nu via Battle.net


Hier ben ik weer. Gisteren zei ik nog dat het probleem voorbij is, maar inmiddels is het probleem weer terug. Ik kan niet meer Call of Duty op mijn PC spelen (Steam) omdat ik dezelfde foutmelding weer krijg (HUENEME - NEGEV).

Het rare is dat is eerst gewoon het spel kon spelen, daarna niks aan mijn modem of instellingen of wat dan ook veranderd heb, en nu kan ik het spel niet meer spelen. Iemand een idee hoe het kan dat de foutmelding weer terug is?  


Hier ben ik weer. Gisteren zei ik nog dat het probleem voorbij is, maar inmiddels is het probleem weer terug. Ik kan niet meer Call of Duty op mijn PC spelen (Steam) omdat ik dezelfde foutmelding weer krijg (HUENEME - NEGEV).

Het rare is dat is eerst gewoon het spel kon spelen, daarna niks aan mijn modem of instellingen of wat dan ook veranderd heb, en nu kan ik het spel niet meer spelen. Iemand een idee hoe het kan dat de foutmelding weer terug is?  

Ik kan niet plaatsen waar dit exact wegkomt Toon maar wellicht heb je dan nog iets aan dit topic:

https://steamcommunity.com/app/1938090/discussions/0/3828664145919500871/


Hi,

ik heb de oplossingen van de Steamcommunity link geprobeerd maar die werken ook niet. Ik kan nog steeds niet Call of Duty spelen via Steam op mijn PC. Dit is sinds mijn overstap van Ziggo naar KPN glasvezel. Super irritant.

groet, Toon


Reageer