Skip to main content

Voor 2025 hoop ik dat KPN de implementatie van de onderstaande punten in haar goede voornemens heeft opgenomen:

1) HD met de beste kwaliteit op 1 inclusief integratie daarvan met de KPN TV apps.

2) KPN ID per gezinslid voor gebruik van KPN TV en mijnKPN.

3) Standaard blokkeren van alle mobiele abonnementen voor dataroamingkosten buiten de EU.

​​​​Zoals je wellicht hebt opgemerkt zijn deze punten grotendeels hetzelfde als vorig jaar.

Ik hoop oprecht dat KPN dit jaar echt aandacht zal besteden aan deze punten.

• Standaard blokkeren betalen via Payinfo en KPNPay
  • Invoeren datasim abonnement met onbeperkt data
  • Opzeggen mogelijk maken in MijnKPN omgeving/app

Afgelopen jaar is het gelukt om voor het eerst een heel jaar niet te roken. (Gestopt november ‘22)

Voor dit jaar wil ik stoppen met mijn zeer ongezonde gewoonte om wakker te worden met een blikje redbull. Heb nog twee traytjes thuis dus daar doe ik iets minder dan twee maanden mee en wil er daarna geen meer kopen. Als dit gewoon goed lukt wil ik graag weer beginnen met sporten. 

Afgelopen jaar is het gelukt om voor het eerst een heel jaar niet te roken. (Gestopt november ‘22)

Dat is heel mooi. Zelf ben ik op 4 september 2017 "cold-turkey" gestopt met roken en ik heb vanaf die dag nooit meer de behoefte gehad in die oude gewoonte terug te vallen. Ik hoop oprecht dat ook jij het roken voorgoed vaarwel hebt kunnen zeggen.

Succes met het "afkicken" van de redbull.

Meer zenders in de hoogste kwaliteit.

Zie verder topic: wat wil je erbij of af hebben in 2025

P.S.

Op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zit de beste beeldkwaliteit (gelukkig) al op 1 etc.

Daar is ‘ie weer! Ook ik ben benieuwd wat KPN ons in 2025 allemaal gaat brengen, ​@wjb.

Zelf roep ik al een paar dagen dat ik geen goede voornemens heb, maar eigenlijk heb ik die wel: ik ben voornemens om meer tijd voor ontspanning te nemen en meer op mijzelf te vertrouwen dit jaar. 

Voor dit jaar wil ik stoppen met mijn zeer ongezonde gewoonte om wakker te worden met een blikje redbull. Heb nog twee traytjes thuis dus daar doe ik iets minder dan twee maanden mee en wil er daarna geen meer kopen. Als dit gewoon goed lukt wil ik graag weer beginnen met sporten. 

Waarom de komende maanden al de dag niet starten met thee of koffie? 

En dan bv die Redbull dan maar opmaken bij het avondeten. 

Je kunt ook cold turkey stoppen, ​@Ik_Combineer, en de RedBull doorverkopen aan onze eigen addict, ​@Jasper van KPN 😁

Dat is heel mooi. Zelf ben ik op 4 september 2017 "cold-turkey" gestopt met roken en ik heb vanaf die dag nooit meer de behoefte gehad in die oude gewoonte terug te vallen. Ik hoop oprecht dat ook jij het roken voorgoed vaarwel hebt kunnen zeggen.

Succes met het "afkicken" van de redbull.

Zelfde hier, ook in 2017 (was toen halverwege de 30 jaar) en cold-turkey!
Eerste twee weken was erg moeilijk en daarna ging het prima! (het heeft wel bijna een jaar geduurd voordat ik niet meer wekelijks, op sommige momenten van de dag aan roken dacht). Nu doet het me helemaal niks meer, ook niet als mensen naast me roken.
Nooit meer een peuk aangeraakt, beste beslissing ooit!
Ik heb de app nog steeds op me telefoon, kan hem maar niet verwijderen haha.

Met je Red Bull moet het goed komen ​@Ik_Combineer!

Verder, sta ik achter de punten ​@wjb!

bnh schreef:

beste beslissing ooit!

Precies, beste beslissing ooit. Die zou iedereen eigenlijk moeten maken.

Het zit puur tussen de oren en dat is wat men moet overwinnen.

De dag nadat ik gestopt was heb ik een wintersportvakantie geboekt en tegen mijn zoon gezegd dat hij me er ook dat jaar niet af zal skiën. En elke overwinning moet je vieren, dus geef jezelf vooral veel cadeautjes als je condioneel weer iets gepresteerd hebt wat absoluut onmogelijk leek toen je nog rookte.

bnh schreef:

beste beslissing ooit!

Precies, beste beslissing ooit. Die zou iedereen eigenlijk moeten maken.

Het zit puur tussen de oren en dat is wat men moet overwinnen.

De dag nadat ik gestopt was heb ik een wintersportvakantie geboekt en tegen mijn zoon gezegd dat hij me er ook dat jaar niet af zal skiën. En elke overwinning moet je vieren, dus geef jezelf vooral veel cadeautjes als je condioneel weer iets gepresteerd hebt wat absoluut onmogelijk leek toen je nog rookte.

Helemaal mee eens!

Mijn beste beslissing was "nooit ga roken”. Ik heb echt nooit een sigaret, een sigaar, een pijp of een joint aangestoken 😊

Mijn beste beslissing was "nooit ga roken”. Ik heb echt nooit een sigaret, een sigaar, een pijp of een joint aangestoken 😊

Ja dat is het beste, maar niet iedereen is zo verstandig als jouw ​@TDN wanneer ze tieners zijn.

Ik was zo'n onverstandige tiener er liet mij voor het eerst overhalen om mee te roken op mijn 11e 😬 Inmiddels al weer bijna 15 jaar gestopt! 💪🏼 Mijn goede voornemen voor dit jaar is om weer conditie op te bouwen ondanks Post Covid, ik wil heel graag mijn grote passie mountainbiken weer op kunnen pakken! 

Reageer