Skip to main content
Vraag

Hoe door KPN monteur meegenomen telefoonlader terug te krijgen?

  • 3 September 2024
  • 11 reacties
  • 158 keer bekeken

Op donderdagmiddag 29 september is een KNP monteur(s) in Helmond geweest om een poging te doen om een storing op te lossen. Hierbij is een telefoonlader meegenomen die niet van hen was. Vandaag al een poging gedaan om dit te telefonisch te melden maar helaas wil KPN niet weten bij welke monteurs de betrouwbaarheid ter discussie staat en KPN er geen probleem mee heeft dat monteurs Misstanden begaan. 
Nu dit hier geplaatst mede om een ieder te waarschuwen dat het beter is om op je spullen te letten als er een KPN monteur over de vloer komt. 

Ik vind het nogal een beschuldiging die je daar uit @Frankvdz 

De monteur heeft dat uiteraard niet moedwillig gedaan.

Geef in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in en een moderator komt er op terug.

Hij kan het monteursbezoek nazien en aan de hand van de werkbon achterhalen welke monteur bij jou geweest is.

 


Kpn is niet bij mij geweest maar op het adres waar ik zelf werkzaam ben. In een afgesloten ruimte waar niets te halen is zat achter een schakelkast in een wcd mijn lader. Toegang tot deze ruimte is in principe alleen door KPN.  

Helaas was de dame van KPN, die ik vandaag gebeld heb, niet bereid/mogelijk om mij melding over het terugbrengen van de lader door te geven aan de betreffende afdeling. Ik heb haar aangegeven dat ik dan de melding op internet zou doen en eventueel aangifte bij de politie, voor wat het waard is. 

Triest te moeten constateren dat KPN niet adequaat optreedt/reageert in een geval als dit en dat alleen klanten van KPN een melding kunnen doen. Als je geen klant bent gaat KPN je dus niet helpen om je vermissing terug te krijgen. 

Bij het bedrijf waar ik werk, kun je in geval van twijfel, zoals in dit geval, al vetrekken en worden meldingen zeer serieus genomen.

Dus om mijn naw gegevens en iban door te geven slaat nergens op en heeft geen enkele zin. 


@Frankvdz Het is niet jouw private adres, dus je kan toch gelijk publiek posten om welk bedrijf het ging en zijn adres. Dan kan KPN moderatoren achterhalen, wie toen op dit adres gewerkt had.


29 september 2022?

Of is er een voorspellende blik?


Het lastige is dat bij KPN ze het niet snappen. Ik heb aangegeven wat de postcode is, alleen willen ze daar niets mee doen. En het is niet bij de betreffende bewoner gebeurt maar in een aparte ruimte in het pand.


@Frankvdz Als je wilt dat er wat mee gedaan wordt, is het handig om op de vragen/tips te reageren van @TDN / @JanD 

Wie weet kan een moderator hier wel wat. Die hebben meer ervaring met de “speciale” gevallen en een klantenservice heeft dat minder. Denk echt dat het wel goed komt :)


De postcode welke het betreft is 5701 ZZ. Dit adres moet bij KPN goed bekend zijn aangezien de storing dusdanig is dat KPN er niet aan uit komt en de monteurs onverrichter zaken weer weggaan. KPN heeft hier ook een ruimte waar wat bekabeling van KNP uitkomt en verder niets. De monteur(s) zijn afgelopen donderdag 29 augustus in de middag daar geweest. 

Even een berichtje naar de afdeling waar de monteurs werkzaam zijn en het is opgelost. Overigens is het niet zo dat je per ongeluk de lader zomaar meeneemt. Het is een afgesloten ruimte waar niets is. De lader zat achter een kast en in principe niet zichtbaar. In de lader zaten drie verschillende laadsnoeren. 


Op 29 september? Het is vandaag 3 september. 


Laten we dat foutje buiten de discussie houden. Die loopt al hoog genoeg op 😉
Daar zal donderdag 29 augustus bedoeld zijn.


Het is inderdaad fout, 29 augustus, in een latere reactie van mij staat het wel goed.


Hoi @Frankvdz, welkom op onze community! Allereerst hoort dit natuurlijk niet te gebeuren en ik wil er graag voor je achteraan! Ik heb wel iets meer informatie nodig over waar de monteur geweest is. Kun je in de beschrijving van je profiel aanvullen waar en wanneer dit precies plaats vond? Je mag me er ook een privébericht over sturen.

Mijn telefonische collega's hadden dit overigens ook moeten kunnen doorzetten.


Reageer