Skip to main content

Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.

Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg.               Inmiddels een ander filter werkend. 

Aquarium : Juwel Rio 180.

JBL solar natur led. 

Oase Biomaster thermo pro 350.

 

En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅

 

@Katana321 

Ik heb dan al langer Billy maar mocht ik opnieuw kiezen was het een labrador net als jij hebt. Zo'n fijn karakter!


Inmiddels heb ik de eerste bewoners en mijn aquarium is uitgebreid. Van 1 buitenfilter naar 2.

5 Botia dario om de slakkenplaag in te dammen en nog zorgen voor een slakkenval. 

Filterzand van Wildkamp als bodem. 

Hulp gekregen van een forumlid aquarium hobby. Verschil is enorm. 

 


Ach wát een dropje @Katana321 😍 Mogen jullie hem al meenemen naar huis of is het nog even geduld hebben?

Intussen vreten mijn twee kattenkopjes elkaar gezellig op in hun mandje vanochtend 😋 Oh, kittens… Bereid je maar vast voor @Alex van KPN 🤣

Ziet er mooi uit @Friesian!


Wat een prachtig aquarium @Friesian!


Mooi zeg zo'n groot aquarium!
Lijkt me ook een hoop werk om dat schoon te houden @Friesian 
Of zie ik dat verkeerd?


Mooi zeg zo'n groot aquarium!
Lijkt me ook een hoop werk om dat schoon te houden @Friesian 
Of zie ik dat verkeerd?

Nee hoor. Maar straks komt er ook nog een  opruimploeg in die daarbij meehelpen. (lees een team corydoras) Sera bodemreiniger, wekelijkse waterwissel enzovoort. 

Filtratie opgeschroefd Oase biomaster 350 thermo pro en JBL Cristalprofi e902. 


Door vakanties en andere perikelen ben ik even niet echt actief geweest hier, maar daar gaan we verandering in aanbrengen. 

Twee weken geleden was ik in Kent en daar kwam een aanlopertje langs… dit schattige katje…

… een brutaaltje, dat kan je wel zien. 

In Canterbury hebben we een kattencafé bezocht, met maar lieft 20+ katten! Je moest wel even opletten waar je ging zitten, je had er zomaar eentje of meerdere geplet. Veel naakt katjes ook, voor het eerst eentje geaaid, stralen veel warmte uit. Vandaar die jasjes!

 

Zelfs de drankjes zijn aangepast...

 

 

Verslag van de koffie: deze smaakte heerlijk!


Wat een lekker eigenwijs bekkie @driemaster 😁 Was het eigenwijsje ook aaibaar?

Leuk hè zo'n kattencafé! Dat jasje is echt heel schattig 😍 Toen wij vorig jaar in Edinburgh, Schotland zijn geweest, zijn we ook bij een kattencafé geweest. Ik geloof dat ze daar iets minder katten hadden. Het was zó leuk, ook met koffie in stijl inderdaad 😍 Ik heb toen deze sleutelhanger meegenomen, hebben ze zelf ontworpen. Het was echt een leuke ervaring.

 


Ach wát een dropje @Katana321 😍 Mogen jullie hem al meenemen naar huis of is het nog even geduld hebben?

---

We hebben 'm gisterochtend gekregen. 


@Alexandra van KPN Dit eigenwijsje was zeker aaibaar. At zelfs uit je hand.

 

 


Mooi beestje @driemaster!


De fans van Louis, Lilly en hun kittens zijn boos en komen verhaal halen op het kantoor van kpn. Hun baasjes zetten namelijk bij de reclamespot van kpn massaal de televisie uit  vanwege de aanhoudende problematiek met de mobiele telefonie.

De fans van Louis en Lilly kregen hun idool niet te zien. Een woordvoerder van kpn katte dat er niemand was die inhoudelijk kon miauwen en verzocht de menigte de demonstratie te beëindigen.

 


Reageer