Skip to main content
Ik heb geen digitenne signaal in BaarleNassau.

Mijn tuner is een HDMI zxv7200

Blauw lampje brand op de antenne.

Is er een oplossing hiervoor??

Jan



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Probeer dit eens:



1/ Zet jouw antenne Zo hoog mogelijk.

2/ Ga terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via uitgebreid zenders zoeken.

4/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Dor heb ik al gedaan maar nog steeds niets.

Iiemand een andere oplossing??

GroetJan
Hallo @Janaarts Dat lampje hoort te branden, voor zover ik weet, dus er speelt iets anders. De tip van Noordzee heeft je niet geholpen en dat is natuurlijk jammer. Waar ik dan nieuwsgierig naar ben: zie je een foutmelding? Wat zie je wel in beeld?
@Janaarts Het is heel normaal dat je geen ontvangst hebt. Baarle-Nassau is een soort België. Je moet dicht bij een zendmast zitten om ongestoord te kijken met de standaard spullen die kpn levert. Lees dit forum en je weet het.
@John123 vanuit Baarle-Nassau zijn de zendmasten Loon op Zand en Breda toch redelijk in de buurt.

edit: beide ongeveer op 21 kilometer afstand
Digitenme geeft geen foutmeldingen.

continue 0% beeld met zoeken. Wel jammer
@Janaarts om welk type antenne gaat het?
Hallo @Janaarts Hoe is de status nu? Ik ben ook benieuwd naar het type antenne dat je hebt en of je deze binnen of buiten hebt geplaatst.
Volgens de postcodecheck op de website is Digitenne in Baarle-Nassau beschikbaar.
Hallo @Janaarts Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.
Dor heb ik al gedaan maar nog steeds niets.

Iiemand een andere oplossing??

GroetJan






@Janaarts



Schaf voor zo'n 30 tot 35 euro een FTA-ontvanger aan. Daarmee ga je zeker ontvangst krijgen in Baarle-Nassau. Zoniet, dan ligt het aan de antenne.



Maar lees eerst dit eens:



FTA-Ontvanger
@Janaarts



Hoe is de situatie nu in Baarle-Nassau?

Reageer