Skip to main content

Hallo! 👋 Mensen van het Forum !

 

Een bijzonder “ probleem “ KPN mail lijkt het niet te doen ? Als ik een mail wil versturen, geeft hij ook aan dat er geen mail account is… De 4G verbinding op de Watch is verder actief.. wat zou het zijn?

 

 

Als ik het ongelezen selecteer komt er wel wat binnen op de Watch bijzonder genoeg … Andere ( hoofd inbox ) blijft hij laden & bovenstaande ^ Melding geen verbinding. 


Hi @Zeeuwse, ik denk graag mee. 

Ik gebruik dit zelf niet, maar als ik het goed zie is het een Apple Watch en dus gekoppeld aan een iPhone. Klopt dit? Zo ja, werkt e-mail verzenden en ontvangen op de iPhone wel? Het beheren hiervan gaat overigens via de Apple Watch app op de iPhone. 


Hi @Zeeuwse, ik denk graag mee. 

Ik gebruik dit zelf niet, maar als ik het goed zie is het een Apple Watch en dus gekoppeld aan een iPhone. Klopt dit? Zo ja, werkt e-mail verzenden en ontvangen op de iPhone wel? Het beheren hiervan gaat overigens via de Apple Watch app op de iPhone. 

Hé, Dat klopt Apple Watch & IPhone e-mail verzenden en ontvangen op iPhone / IPad geen enkel probleem… Gek genoeg is de ‘’ hoofd’ ‘’ inbox ( Postbus ) niet echt te zien en geeft hij de melding geen verbinding : Klik ik ongelezen aan op de watch komt er wel wat binnen… 

Misschien een map / inbox probleem ? Verder is het een luxe probleem want de rest werkt top :) 


Het enige wat ik nog kan bedenken is een reset van de Apple Watch. En daarna opnieuw koppelen. 

 


Het enige wat ik nog kan bedenken is een reset van de Apple Watch. En daarna opnieuw koppelen. 

Zo gek zal het wel niet nodig zijn… zolang de rest werkt;)

toch bedankt voor uw reactie’s  ! Mij betreft kan het topic dicht.

 


Het enige wat ik nog kan bedenken is een reset van de Apple Watch. En daarna opnieuw koppelen. 

Zo gek zal het wel niet nodig zijn… zolang de rest werkt;)

toch bedankt voor uw reactie’s  ! Mij betreft kan het topic dicht.

 

Je weet me hier te vinden. 🙂


Helaas wisselt het nog steeds mail ophalen & versturen op 4G, geeft soms nog steeds aan geen verbindingen mogelijk & en of account niet gevonden. 
zijn er meer mensen die dit herkennen? 


Zoektochten op het web geven aan dat het niet mogelijk is zonder phone,

Bijzonder is wel dat ICloud mail wel werkt? … Zijn er meer mensen met dit “ probleem “ ? 


Het enige wat ik nog kan bedenken is een reset van de Apple Watch. En daarna opnieuw koppelen. 

 

Uiteindeljk toch geprobeerd geen succes 


Zoektochten op het web geven aan dat het niet mogelijk is zonder phone,

Wat bedoel je precies met “zonder iPhone”? Heb je Watch via ons gekocht? En zo niet, is het wel een Europees model? 

Welke iOS versie staat er op je iPhone en welke op de Watch zelf?

Staan de aanbiederinstellingen ook goed? Minimaal NL KPN & KPN NL 52.1. Dit check je via Instellingen Algemeen > Info.


Zoektochten op het web geven aan dat het niet mogelijk is zonder phone,

Wat bedoel je precies met “zonder iPhone”? Heb je Watch via ons gekocht? En zo niet, is het wel een Europees model? 

Welke iOS versie staat er op je iPhone en welke op de Watch zelf?

Staan de aanbiederinstellingen ook goed? Minimaal NL KPN & KPN NL 52.1. Dit check je via Instellingen Algemeen > Info.

Dat je niet zonder je mobiel / verbinding ( wifi : of 5g ) kunt mailen , mail op halen. Je moet hem dus bij je hebben. 
Ik heb de Watch inderdaad bij KPN gekocht.

Zowel IPhone als Watch zijn up to date 🙂 Bij aanbieder staat NL-28.0.  iCloud mail werkt wel namelijk ?


Kijk, die 28 moet minimaal 52.1 zijn. Zou je deze stappen willen uitvoeren? 


Kijk, die 28 moet minimaal 52.1 zijn. Zou je deze stappen willen uitvoeren? 

Ik zou ze best willen uitvoeren maar ik zie nergens een update… Ik was hier al “ bang “ voor en de klantenservice gebeld. Zij adviseerde mij om naar de winkel te gaan? … wat nu en hoe kan ik toch zorgen dat ik die update binnen haal.


Klantenservice aan de telefoon nog steeds geen flauw idee, waar ik het over had & had het over de V12 modem? .. 

zo schiet het niet op ook… kan ik iemand spreken die hier wel verstand  van heeft ? 


Blijkbaar weten ze bij de klantenservice niks…. 

& is dit forum het enige ? Dus @Alex van KPN  ik ben erg benieuwd.


@Alex van KPN  Zou u hier nog iets mee kunnen? Ik hoop graag wat te horen :)


@Zeeuwse Je hoort zeker iets van me. 

Ik ben voor je bezig. Ik wil nog wel iets van je weten, waar ik nog geen antwoord op heb gekregen: Welke iOS versie staat er op je iPhone en welke op de Watch zelf? 

Zou je alsjeblieft geen nieuwe topics meer willen aanmaken hierover? Dan houden we het hier overzichtelijk. 

 

 


@Zeeuwse Je hoort zeker iets van me. 

Ik ben voor je bezig. Ik wil nog wel iets van je weten, waar ik nog geen antwoord op heb gekregen: Welke iOS versie staat er op je iPhone en welke op de Watch zelf? 

Zou je alsjeblieft geen nieuwe topics meer willen aanmaken hierover? Dan houden we het hier overzichtelijk. 

 

Ik had je bericht al gezien 😉 , ik hoop dat je de ‘’ frustratie ‘’ enigszins een beetje begrijpt.

Het is vervelend als de klantenservice geen flauw idee hebt waar je het over hebt, en ze doorverwijzen naar een forum, vind ik persoonlijk wat vreemd. 

Neemt niet weg dat ik je hulp waardeer;) 

Mijn versie is op mobiel > ios 17.4.1 Watch os 10? 10.4  ( nieuwste igg ) ik hou de update’s altijd wel strikt bij. 


KPN < Volgens dit bericht zou ik zelf geen mogelijkheid hebben om up te daten, ( dat gaat automatisch via Apple ) Ook zag ik dat versie 27 2 maanden geleden nog goed was. @Alex van KPN  


Dan ga ik dieper hierin duiken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


Dan ga ik dieper hierin duiken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Prima… het is inderdaad best verwarrend moet ik zeggen momenteel.

Heb m’n klantgegevens ingevuld mocht m’n 06 nummer  nodig zijn hoor ik dat wel, Het kan ook gewoon zo zijn dat het niet mogelijk is geen idee waarom.. Maar mocht het wel zo zijn dat er een update nodig is hoor ik het wel voor nu bedankt?

 


Dankjewel voor alles, ik heb ook een antwoord.

Hier getest, het hoort te werken. Het advies is of om een KPN winkel op te zoeken die mee kunnen kijken en waar nodig via de garantie iets in gang zetten. Of een Apple store

Neem in beide gevallen de factuur of betalingsbewijs mee. 


Dankjewel voor alles, ik heb ook een antwoord.

Hier getest, het hoort te werken. Het advies is of om een KPN winkel op te zoeken die mee kunnen kijken en waar nodig via de garantie iets in gang zetten. Of een Apple store

Neem in beide gevallen de factuur of betalingsbewijs mee. 

Dank.  

Wat bedoel je met het hoort te werken? En wat is er getest? Is dat getest met de Wifi & Bluetooth uit ( zowel op horloge als iPhone ) ? Waar dus de verbinding met de telefoon compleet weg is.


Garantie lijkt mij wat overdreven? Want zoals eerder aangegeven alles verder werkt , ( Zelfs ICloud mail ) ook al gebruik ik dat niet.

Naar een Apple Store zal weinig zin hebben, omdat het een KPN mail account is en verder de instellingen goed zijn.

Verder hoe zat het met de aanbieder instellingen?


Overigens heb ik ook nooit op best antwoord geklikt.

Vind het bijzonder dat ik het advies krijg om naar de winkel te gaan, wat moeten hun meer weten dan dit forum? Of KPN klantenservice die mensen in de winkel staan daar toch om te verkopen? Alle instellingen zijn ingevuld en niet anders dan op de Watch, het nijgt er meer naar dat KPN de toegang op een of andere manier blokkeert en hoe dat precies zit? Dat gaan ze mij in de winkel ook echt niet kunnen vertellen.

 

 


Ik heb het hier getest precies in dezelfde situatie die jij omschrijft. Dit moet dus ergens in de horloge zitten. Vandaar mijn advies:

Het advies is of om een KPN winkel op te zoeken die mee kunnen kijken en waar nodig via de garantie iets in gang zetten. Of een Apple store

Neem in beide gevallen de factuur of betalingsbewijs mee. 

 


Reageer