Skip to main content
Vraag

E-mail selecteren om te verwijderen

  • 9 September 2024
  • 9 reacties
  • 54 keer bekeken

Wanneer ik een emailbericht verwijder, wordt automatisch de volgende mail aangevinkt. Hij verandert dan van kleur. Dat zou ik graag veranderen. Het gebeurd dat op deze manier elders in mijn berichten een email is aangevinkt en ook verdwijnt wanneer ik een ander bericht verwijder. Ik wil graag zelf bepalen welk bericht ik open. Hoe kan ik die instelling veranderen

Welk programma gebruikt u?


Hoi Nick,

 

Van  KPN


Van  KPN

U gebruikt webmail?

Wanneer ik een emailbericht verwijder, wordt automatisch de volgende mail aangevinkt. Hij verandert dan van kleur. 

Dit is normaal. Dit is bij andere emailprogramma's ook zo.


Dezelfde vraag is hier onlangs ook gesteld, maar om dat terug te vinden kan lastig zijn.
( en of je daar iets mee opschiet  . . . ? )


Het vooral lastig om dat steeds in de gaten te houden. Ik vind het niet fijn werken. Bedankt Kees


Hi @WouwKees, we denken hier graag met je mee!

Om dat goed te kunnen doen; kan je ons meer vertellen? Maak je gebruik van een e-mailprogramma zoals bijvoorbeeld Outlook? Of gebruik je de KPN mail via internet op Webmail? In dat  geval; welk internetprogramma gebruik je?


Hoi ,

 

Wij gebruiken Google Chrome. Wil je zeggen dat het daar aan ligt. 

Inderdaad Webmail van KPN

 

 

 

 


Niet per sé, maar soms kan de browser wel invloed hebben, ja. Het kan allereerst helpen om je tijdelijke internetbestanden en cookies eens te verwijderen en het daarna opnieuw te proberen.

Daarnaast kan je het ook eens testen met een andere browser (zoals Mozilla Firefox of bijvoorbeeld Microsoft Edge), om te vergelijken en te kijken of je dan hetzelfde ervaart.


Eigenlijk had ik er een paar jaar geleden geen last van. Het lijkt wel een extra service, maar ik vind het juist irritant.


Reageer