Skip to main content

Via KNPMail webmail lukt het niet om in te loggen voor hetnet.nl mailadres.

gebruikersnaam en wachtwoord zijn wel OK. Wie heeft de oplossing?

Beste ​@EK2O wat voor (fout)melding krijg je als je probeert in te loggen???

Ik ben ook wel benieuwd naar de foutmelding die je krijgt, ​@EK2O. Je noemt dat wachtwoord en gebruikersnaam OK zijn. Hoe heb je dat geconstateerd?

Let er in ieder geval op dat je bij de webmail inlogt met hele e-mailadres als gebruikersnaam. Als het daarmee ook niet lukt hoor ik het graag.

De melding is wachtwoord of gebruikersnaam klopt niet.
Maar mail via outlook op laptop en op android telefoon lukt wel, dat is ingesteld met dezelfde gegevens

Gaat het om het e-mailadres dat je ook hier op het forum gebruikt, ​@EK2O? Zo ja, is dat adres een mailaccount, of een alias van een ander account? In dat tweede geval, zou je eens willen testen of je wel kunt inloggen als je het mailadres van het andere account gebruikt?

zowel het origineel als de alias werken niet

Thank you for sharing this information..

Beste ​@EK2O via onderstaande link kom je in het mailmenu waarin je je mailaccounts ziet staan en kunt aanpassen:

https://email.kpn.com/

Je moet dan even inloggen via MijnKPN

Succes.

Beste Jan,

Ik wil niets wijzigen aan de accounts, ik wil alleen ook met webmail de mail kunnen lezen.

De mail staat ook ingesteld op laptop, desktop en android telefoon met gebruikersnaam en wachtwoord, maar bij webmail kom ik er met dezelfde gegevens niet in. 

Enige tijd geleden is er bij KPN eea gewijzigd waardoor ik die accounts opnieuw moest instellen, wellicht dat hetnet via webmail niet meer werkt?

Beste ​@EK2O ik bedoelde met de genoemde link aan te geven dat je via die link bij je mailaccount(s) en alias(sen) kunt komen om te zien of die account er nog correct in staan of overbodig zijn of dat je een account mist en tevens kun je daar meteen je wachtwoord aanpassen om een volgende keer met de juiste accounts en wachtwoord in te loggen via de webmail.

De beste wensen voor 2025 en succes.

Heb je ooit in het verleden wel eens eerder ingelogd op webmail? 

Gebruik je het volledige emailadres als gebruikersnaam? Dus ook met apenstaartje en wat daarachter staat?

Reageer