Skip to main content

Na het installeren van mijn nieuwe iPhone 7 is het mapje verzonden niet aanwezig. Wanneer ik een mail verstuur gaat dat goed, maar ik kan hem niet meer terug vinden.

Wat gebeurt er als je in het scherm postbussen rechtsboven op wijzigen klikt? En daarna : Voeg postbus toe. Probeer anders Sent Messages te zoeken.  


@Wijnneus Welkom op het forum. Ik zie dat @Noordzee je al een optie om verzonden items te bekijken heeft gegeven. Is het hiermee ook gelukt om het mapje te vinden? 


De opties van @Noordzee helpen niet. Het lukt niet om een postbus ‘verzonden’ toe te voegen.


@Wijnneus Vreemd, normaal gesproken zou het ook niet nodig moeten zijn om de map verzonden items nog toe te voegen. Op het moment dat je naar de postbussen gaat ziet het er dus niet zo uit als op deze pagina?


Het is een mysterie maar het probleem is vanzelf opgelost. Sinds gisteren staat de postbus ‘verzonden’ er gewoon bij. Bedankt voor jullie reacties.


@Wijnneus Heel bijzonder dat het vanzelf opgelost is, maar wel goed om te horen! Laten we hopen dat dit ook zo blijft, mocht er toch nog iets mis gaan dan weet je ons te vinden. 🙂