Skip to main content

In webmail van xs4all kon ik een greenlist aanmaken om bepaalde adressen in mijn inbox te krijgen. Kan dat niet bij KPN? Ik merk dat veel van mijn mails nu in de spambox belanden. Echt vervelend. Ik ben bang dat ik informatie misloop zo. Naar wat ik gelezen heb ben ik er dus van afhankelijk of andere mensen afzenders tot spam rekenen? Ik zou graag een meer persoonlijke oplossing zien.

 

De Greenlist is een zeer byzondere functie die heel veel ergernis kan voorkomen.

leer iets van xs4all

Ik begrijp je frustratie met het ontbreken van een greenlist bij KPN, vooral als je merkt dat belangrijke e-mails in de spambox belanden. Helaas biedt KPN op dit moment geen specifieke greenlist-optie zoals XS4ALL dat deed. Een mogelijke oplossing is om handmatig afzenders aan te merken als 'geen spam' in je mailbox, wat helpt bij toekomstige berichten. Hopelijk wordt een vergelijkbare functie in de toekomst toegevoegd.

 


Hoi @GREENLIST, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! Deze wens ligt bij de ontwikkelaars. In de tussentijd heb ik hier helaas niet echt een oplossing voor


Bekend probleem, ik ben ook ex-xs4all gebruiker (nagenoeg de hele periode) en ik loop ook tegen div. onhebbelijkheden aan en forse inperking van de mogelijkheden.

Een “werk er om heen” voor de groene lijst doe ik met een email programma, in mijn geval thunderbird, daar in heb ik  filters aangemaakt om berichten uit de spam naar de inbox te verplaatsen, en dat werkt.


Reageer