Hallo @MBDB83 , binnen je privé-domein kun je meerdere e-mail-accounts aanmaken, tot maximaal 5.
Binnen de e-mail-accounts kun je weer maximaal 5 e-mailadressen (aliassen) aanmaken, zie hieronder voor een uitgebreide uitleg van KPN:
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen.htm
In je topictitel noem je emailadres, dat is bij KPN een alias onder een bestaand account.
Jij kunt het beste een e-mail-account aanmaken zoals ik eerder in deze reactie beschreef.
Wat wilt u achter het apenstaartje hebben? Gewoon kpnmail.nl? Dan kan het. Anders niet.
@Nick83 , knpmail.nl is prima met voor het @ mijn bedrijfsnaam.
@JanD , bedankt, ik ga eens kijken of ik er via de link uitkom en dit de oplossing is voor mijn vraag.
Hallo @MBDB83 , ben je er nog uitgekomen inzake het aanmaken van een zakelijk e-mail-account?
Groeten, JanD
Hi @MBDB83, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Ik zie dat je al aardig op weg geholpen bent, je dient dan inderdaad een e-mail account aan te maken, wil je niet dat het onder een ander e-mailadres van je privé mail gaat vallen. Is het je inmiddels gelukt? Of kan ik nog ergens bij helpen?
Goedendag, Ik heb het bovenstaande doorgenomen m.b.t. aanmaken van een e-mailaccount vanuit je priveaccount. Waar ik tegen aanloop, en mogelijk hebben jullie een oplossing, dat ik mijn email wil met INFO@BEDRIJFSNAAM.NL
Kan dat ook?
Hi John, dit kan ook. Alleen niet bij een privé abonnement omdat je dat je eigen domeinnaam hebt. Je hebt in dat geval een host nodig. KPN biedt dit wel als zakelijk dienst aan onder KPN EEN MKB. Je kunt uiteraard ook een andere gebruiken, er is genoeg aanbod als je dit opzoekt.
Goedendag, Ik heb het bovenstaande doorgenomen m.b.t. aanmaken van een e-mailaccount vanuit je priveaccount. Waar ik tegen aanloop, en mogelijk hebben jullie een oplossing, dat ik mijn email wil met INFO@BEDRIJFSNAAM.NL
Kan dat ook?
Dat kan je heel simpel oplossen door bij https://www.strato.nl een domeinnaam te registeren. Daarna kan je zo veel email adressen@bedrijfsnaam maken als je wilt voor een klein bedrag.
Kan dat ook?
Hi @JohnBoks ,
Ja dat kan.
Hier vind je er meer over:
Hallo @HeidiV , dat kan pas als @JohnBoks eerst een zakelijk account bij bijvoorbeeld Strato heeft aangemaakt en kan het dan bij de KPN webmail onderbrengen.
Hi @JanD
Ik ging er van uit dat hij al een eigen bedrijf domeinnaam heeft, als hij die niet heeft dan inderdaad eerst ergens een domeinnaam registreren.
Ik ben zeer tevreden met mijn mail en domein via mijndomein.nl.
Ik ben zeer tevreden met mijn mail en domein via mijndomein.nl.
Mij hebben ze laten barsten na een door henzelf veroorzaakt probleem, ik heb daarna zo snel mogelijk mijn 2 domeinen bij mijndomein weggehaald.
Persoonlijk zit ik ook bij strato voor VOORNAAM@ACHTERNAAM.NL, alleen zakelijk ook een tijdje bij hostnet gezeten en dat beviel ook goed.