Skip to main content
Beantwoord

Ontvang geen mail meer via Outlook op de PC

  • 15 September 2024
  • 15 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik ontvang via outlook op mijn pc geen email meer vanaf 27/06, wel op de telefoon. Wat kan er mis zijn ?

Ik gok dat de instellingen op je computer niet goed zijn? 

Doorloop deze stappen eens? 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail


Plaats anders ook eens screenshots van jouw instellingen in Outlook.

Wel even jouw emailadres wegpoetsen.


403 ERROR

The request could not be satisfied.

Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

Generated by cloudfront (CloudFront)Request ID: WGGkMN_-UFsF5E2WQyB-mwmRpZl87JQ2PP4sZ2kjgeVPrtjXXqn5Xg==

 

Reactie wanneer ik de link aanklik. helaas

 


403 ERROR

The request could not be satisfied.

Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

Generated by cloudfront (CloudFront)Request ID: WGGkMN_-UFsF5E2WQyB-mwmRpZl87JQ2PP4sZ2kjgeVPrtjXXqn5Xg==

 

Reactie wanneer ik de link aanklik. helaas

 

Blijkbaar gebruik je een buitenlandse VPN. Zet die even uit.

KPN blokkeert die namelijk.


@Grey Ed 

IMAP-, SMTP- en POP-servers en poorten

Wil je hackers te slim af zijn? Kies er dan voor om je e-mails versleuteld te sturen en ontvangen. Dit doe je met TLS. Of als je een ouder apparaat hebt: met SSL. Heb je een ouder apparaat? Dan gebruik je SSL.

IMAP-instellingen

Inkomende server: imap.kpnmail.nl (SSL aanvinken en poort 993 invullen)

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres

Wachtwoord: KPN wachtwoord

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl (TLS aanvinken en poort 587 invullen)

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres

Wachtwoord: KPN wachtwoord

POP-instellingen

Inkomende server: pop.kpnmail.nl (SSL aanvinken en poort 995 invullen)

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres

Wachtwoord: KPN wachtwoord

Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl (TLS aanvinken en poort 587 invullen)

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres

Wachtwoord: KPN wachtwoord

 


Bedankt voor de opties, niets schijnt te werken. Waarschijnlijk speelt de leeftijd van de pc e.d. een rol.

 Sommige dingen werken en andere zoals kpn niet. 


Kun je de mail wel in de webmail lezen?


Over die Cloudfront melding. Welke locatie en provider meldt deze site? https://www.ip-adres.nl/

Het lijkt mij vrij belangrijk dat je kpn.com kan bereiken. Het ipadres van je hoeven we niet te weten. 

Over je mail probleem? Krijg je foutmeldingen te zien? En welke?


Over die Cloudfront melding. Welke locatie en provider meldt deze site? https://www.ip-adres.nl/

Het lijkt mij vrij belangrijk dat je kpn.com kan bereiken. Het ipadres van je hoeven we niet te weten. 

Over je mail probleem? Krijg je foutmeldingen te zien? En welke?

Blijkbaar DigitalOcean, LLC in Duivendrecht, mij niet bekend.

Ik krijg geen meldingen te zien bij de mail. Hij is gewoon gestopt. VPN op de pc en bij McAfee uitgezet maar dan nog geen behoeft om iets te doen

 


Kun je de mail wel in de webmail lezen?

Nee, daar herkent hij zelfs mijn email adres niet

 


Je hebt nog niet gereageerd op de vraag van @Katana321 , @Grey Ed 

 


Bedankt voor jullie hulp tot zover. Ik ben voorlopig even niet meer online maar zal indien mogelijk op een later tijdstip alles nog een keer nalezen en hopenlijk kunnen oplossen


Kun je de mail wel in de webmail lezen?

Nee, daar herkent hij zelfs mijn email adres niet

Als jij zelfs de webmail niet kunt lezen, zal het in een mailprogramma zoals Outlook al helemaal niet lukken.

Je zult dus eerst aan de slag moeten met de webmail.


403 ERROR

The request could not be satisfied.

Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.

Generated by cloudfront (CloudFront)Request ID: WGGkMN_-UFsF5E2WQyB-mwmRpZl87JQ2PP4sZ2kjgeVPrtjXXqn5Xg==

 

Reactie wanneer ik de link aanklik. helaas

 

Blijkbaar gebruik je een buitenlandse VPN. Zet die even uit.

KPN blokkeert die namelijk.

vpn did the trick in dit geval. Voor email ga ik het weekend eens voor zitten

 


Fijn dat de bereikbaarheid in ieder geval is opgelost door de VPN uit te zetten. Zoals eerder geadviseerd, zorg eerst dat Webmail goed werkt. Via de beheerpagina kun je inloggen met je KPN ID en eventueel je wachtwoord aanpassen. Als je eenmaal in Webmail kunt komen controleer dan de instellingen in je e-mailprogramma. 

 


Reageer