Skip to main content
Ik heb in de afgelopen periode nogal wat posts geplaatst over spam. Omdat eigenlijk geen verbetering optreedt zou ik de posts willen weghalen. Kan dat? Mag dat? Hoe doe ik dat? Alle posts door mij geplaatst weghalen?
Alleen een moderator kan dat voor je regelen, maar het kan ook zinvolle info zijn waarvan de moderator vindt dat het gewoon kan blijven staan.

Wacht zijn/haar reactie even af.
Hoi Andre, we verwijderen in principe geen berichten, tenzij er een hele goede reden voor is. Mag ik vragen waarom je dat zou willen?



Het is overigens wel een optie om je account te verwijderen, dat kunnen wij voor je doen. Je gebruikersnaam wordt dan geanonimiseerd. De berichten blijven nog wel staan, maar jouw naam staat er niet meer bij. Als je dat wil, laat het weten. Je kunt vervolgens echter niet meer inloggen. Een nieuw account aanmaken is wel altijd mogelijk.
Berichten weghalen? In de nodige posts heb ik aangegeven dat (om het netjes te zeggen) KPN niet correct omgaat met SPAM. Moet februari nog verwerken maar ben nu al voor december en januari op een totaal van 113 mails die in mijn ogen verkeerd zijn verwerkt:


  • onterecht als spam benoemde mail;
  • na een mailtje van mij een of twee keer correct afgehandelde mail (geen spam) waarbij de verzender weer opnieuw tot spammer werd gedefinieerd;
  • zelfs door KPN Abuse verstuurde mail (ontvangstbevestiging én antwoord van KPN) is als spam gebombardeerd.
  • het duurde een eeuwigheid voordat op vragen over verzenden van onterechte spam kenmerken eindelijk een reden werd aangegeven waarom webmail en niet Office als methode voor als bijlage versturen niet werkt (maar bij de fraudehelpdesk wel!
Vandaar dat de zin om me nog actief voor KPM Spam in te zetten heel laag is
Het werd me uit je andere topics duidelijk dat er hardnekkige problemen zijn met spam, dat is erg jammer om te lezen. Ik denk dat we nu wat miscommunicatie hebben. Ik snap dat het probleem met spam niet is opgelost, maar begrijp ik wel goed dat je jouw forumberichten wil verwijderen? Zoals aangegeven kan ik het hele forumaccount verwijderen, individuele topics verwijderen we niet.
heb daarnet de administratie rond drie maanden spam afgewerkt. Het volgende valt op

- het melden van veel niet spam verzenders helpt niet. ABNAmro, Afvallen met Nederland, ASUS etc zijn nog steeds spam verstuurders;

- sommige verzenders staan op de flip-flop lists: de ene keer wel de andere keer geen spam voorbeeld Kamera Express en Plus

- mail die ik als spam zou herkennen blijft gewoon binnenkomen (gezamenlijke eigenschap: het woord BITCOIN).



Blijft maar een conclusie: ik ga de mail naar een ander mail adres sturen



PS: spam gerelateerde mails: 231 stuks laatste drie maanden



Dus ik stop er mee

Reageer