Skip to main content

Sinds ik vorige week glasvezel heb, kan ik geen mail versturen. Heb instellingen (ik gebruik Thunderbird) niet gewijzigd: smtp.telfort.nl, poort 587. Heb ook geprobeerd 'telfort' te vervangen door 'kpnmail', zonder resultaat. Ook geprobeerd authenticatie aan te zetten, maar er wordt dan wachtwoord gevraagd. Welke ik ook invoer, het wordt niet geaccepteerd. Vóór levering glasvezel had ik geen enkel probleem...

Wie weet meer? Alvast dank!

Wat vervelend om te horen. Heb je deze link al gecheckt, en de stappen uitgevoerd?

https://www.kpn.com/service/ugs/geen-e-mail-ontvangen-of-versturen

Dank voor je reactie! Jazeker, da's ´t eerste dat ik heb geprobeerd maar gaf helaas geen oplossing :-(

Je gebruikt wel jouw e-mailadres als gebruikersnaam? Ik weet dat dit namelijk een klassieke instinker is, als de stappen vluchtig worden doorgelezen. 😉

Wat is anders precies de fout die je krijgt?

Beste ​@Fedde2 je hebt dezelfde inloggegevens nodig als die je voor de webmail gebruikt, dus compleet emailadres en wachtwoord.

Dat was het i.d.d.: het is gelukt! Voor mij als leek wel vreemd dat dat sinds de overgang naar glasvezel moet worden gewijzigd terwijl het niet door KPN werd gememoreerd. Enfin, het werkt, dus veel dank!

Fijn dat het gelukt is! Ik vermoed dat KPN bij de overstap naar glasvezel wat extra veiligheid aan jouw account laat vereisen. 

Reageer