Skip to main content
Beantwoord

Sommige mails van KPN hebben als inhoud een vraagteken

  • 2 September 2024
  • 8 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb problemen om sommige mails van KPN te lezen. Dit zijn best wel belangrijke mail maar ik krijg de inhoud niet te zien. Ik zie een rechthoek met daarin een vraagteken.

Als ik online in mijn mailbox kijk bij onze mail host dan zie ik een ook een vakje. Ik kan dan wel rechtermuis en bronopmaak aanklikken maar dan krijg ik de opbouw te zien.

Volgens onze host ligt dit aan de bronopmaak van KPN, kunnen jullie hier iets mee?

 

gr Manon

Als je inlogt via de KPN

webmail, kun je de mail dan wel lezen @M1969 ?

Is het wel een kpn mailadres om je schrijft over een host partij?


@M1969 

Wat bedoel je met “emails van KPN” ?

Welk emailprogramma gebruik je en welke versie van Windows gebruik je ? Sinds wanneer gebeurt dit ?

Is de KPN jouw emailprovider ? Of heb je alleen een KPN mobiel abonnement ? Zo ja, dan kan de KPN je hier niet helpen.


Ik heb problemen om sommige mails van KPN te lezen.

Afkomstig van kpn dus veronderstel ik ?

Als je inlogt via de KPN

webmail, kun je de mail dan wel lezen @M1969 ?

Dat zal dan niet gaan.

Is het wel een kpn mailadres om je schrijft over een host partij?

Dat zal de ontvangende aanbieder zijn in dit geval.

Als ik online in mijn mailbox kijk bij onze mail host dan zie ik een ook een vakje. Ik kan dan wel rechtermuis en bronopmaak aanklikken maar dan krijg ik de opbouw te zien.

Maar zie je dan wel de bedoelde tekst ergens staan in/tussen die code ?

Volgens onze host ligt dit aan de bronopmaak van KPN, kunnen jullie hier iets mee?

Ik ben heel benieuwd.

Je kunt -voor de test- de email doorsturen naar een ander emailadres bij een andere aanbieder om te zien of het daar wel werkt, misschien.
Misschien naar je eigen knp email adres, want die heb je wel vermoed ik.

 


Bedankt voor de reactie. 

 

Wij hebben geen mailadres van KPN dit zijn mails van KPN omdat we nieuwe klant worden. Sommige mail krijg ik wel de inhoud te zien maar sommige mail niet dan verschijnt er een rechthoek met een vraagteken. 

 

Wij hebben een eigen mailadres die via een host loopt. Ik heb daar ook ingelogd (web) en krijg dan ook een rechthoek te zien. 

Bij mijn outlook (op de iMac) kan ik de bronvermelding (de opmaak met tekst)  niet zien maar bij webmail wel. 

Ik heb contact gehad met de host en die heeft de mail ook doorgestuurd naar verschillende adressen.

Ik zelf heb de mail doorgestuurd naar mijn gmail account en ook hier krijgt ik het zelfde rechthoek met vraagteken. 

 

 


Misschien de betreffende mail even doorsturen naar abuse@kpn.com met een toelichting en een verwijzing naar dit topic @M1969 

Succes.

 


Hoi @M1969, een rechthoek met een vraagteken is een wel heel beperkte mail. Het klinkt alsof er iets niet goed wordt geladen, maar de vraag is wat en waar. Ik heb deze nog niet eerder gehoord, dus ik ben ook wel benieuwd wat het is. Heb e de tip van JanD al kunnen proberen? Heeft dat een reactie opgeleverd?


contact opgenomen met abuse maar kreeg dit als antwoord:

 

Bedankt voor uw bericht. Er is in dit geval geen sprake van een probleem wat afgehandeld wordt door het KPN Abuse Team. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice via de onderstaande telefoonnummers:

- KPN Thuis: Bel (gratis) 0800 0402.
- KPN Zakelijk: Bel (gratis) 0800 0403.
- XS4ALL Klantenservice en Technische ondersteuning: Bel 020 398 76 66.

Onze collega's helpen u graag verder.

 

Ben nog geen stap verder maar goed ik blijf proberen. 


Ik weet niet of het via die opties kan worden opgelost, de mail wordt niet goed geladen en de vraag is waarom. Heb je ook een screenshot van het vraagteken? Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.


Reageer