In de nacht van 9 op 10 december was er de update van KPN. Vanochtend werkt mijn uitgaande SMPTserver voor mailhost.hetnet.nl niet meer met het programma Thunderbird.
Via KPN reset op afstand werkt de verzending van email nog steeds niet
In de nacht van 9 op 10 december was er de update van KPN. Vanochtend werkt mijn uitgaande SMPTserver voor mailhost.hetnet.nl niet meer met het programma Thunderbird.
Via KPN reset op afstand werkt de verzending van email nog steeds niet
Beste
Onderstaand de juiste (door KPN) verscherpte instellingen voor het afhandelen van de mail:
https://www.kpn.com/service/internet/e-mail
Succes.
Ik denk dat dit topic een goed antwoord geeft.
Hoi
Probleem is gelukkig verholpen. Vond wel vreem dat de servicemedewerker van uw dienst aangaf dat het mail programma van Mozilla thunderbird niet vertrouwd was, terwijl ik dit al meer dat 18 jaar gebruik. Overigs wordt op uw site de instellingen weergegeven van Thunderbird . Toch wel heel vreemd en voor mij onbegrijpelijk dat het programma dan door uw collega zo negatief over gedaan wordt.
Ik zie niet om in twijfel over zijn uitspraak, zeker nu het programma weer correct werkt. Wens u fijne feestdagen en sprankelend jaar met goede aansluiting . Dank voor uw interesse
Ik wens je hele fijne feestdagen en een mooi nieuw jaar met een goede verbinding!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.