Skip to main content

Ik had meer dan 1000 berichten in mijn sent box staan. Opeens waren het er nog maar vijftig. Het is nu nog maar 1 pagina? Hoe kan dit nu?

Ik vermoed dat je mailbrowser die gedownload heeft. Hoe lees jij je mail en hoe haal je ze binnen?

Ik lees de e-mails voa mijn laptop. Ik heb ondertussen geconstateerd dat het uitmaakt hoe ik me aanmeld. Ik kan het doen via hermxxx@planet of via mijn naam xxx.yyyyyyy@planet.nl en dan zie ik dat in het eerste geval de berichten niet verwijderd worden. 

Ik lees de e-mails voa mijn laptop. Ik heb ondertussen geconstateerd dat het uitmaakt hoe ik me aanmeld. Ik kan het doen via hermxxx@planet of via mijn naam xxx.yyyyyyy@planet.nl en dan zie ik dat in het eerste geval de berichten niet verwijderd worden. 

Welk programma gebruik je?

Ik gebruik Windows. Op mijn zakelijke laptop heb ik onlangs de hele geschiedenis (browsing history, download histroy, cookies and other site data en catched images and files) gedeleted. Kan dat de oorzaak zijn?

Ik gebruik Windows. Op mijn zakelijke laptop heb ik onlangs de hele geschiedenis (browsing history, download histroy, cookies and other site data en catched images and files) gedeleted. Kan dat de oorzaak zijn?

Nee, mails in je webmail staan niet op je apparaat opgeslagen. 

Welk programma gebruik je?

Vergeef me mijn stomheid. Voor e-mail gebruik ik Outlook of is dat niet wat je bedoelt?

Duidelijk. Hoe staan je instellingen ingesteld? Op IMAP of POP?

Hoi ​@Coshimo, welkom op onze community! Heb je de mails nog teruggevonden?

Reageer