In Juni 2023 heb ik via mijn iPhone een “Gratis” proefabonnement op Netflix genomen. Binnen 1 week daarna weer opgezegd omdat het niet voldeed aan mijn verwachting.
Tot mijn verbazing zag ik bij toeval op mijn KPN factuur van dec.2024 dat de abonnementskosten voor Netflix Premium Ad € 18,99 nog steeds (als “online aankopen”) in rekening wordt gebracht !!
Dat is sinds juni 2023 dus 16x € 18,99 = € 303,84 voor iets waar ik NOOIT meer gebruik van heb gemaakt !!
Bij telefonische navraag bij KPN 0800-0402 werd mij verteld dat ik hiervoor contact met Netflix op moest nemen omdat ik daar een abonnement zou hebben. Dat heb ik direct gedaan op 0800-0201567 waar mij werd verteld dat ik bij hen niet bekend ben en GEEN account bij Netflix heb. Deze medewerker adviseerde mij om opnieuw contact met KPN op te nemen omdat daar de “fout” zou moeten zitten.
Dat heb ik dus direct weer gedaan en de medewerker die ik toen heb gesproken vertelde dat hij dit zou doorgeven aan de betreffende afdeling, en hiervoor een “ticket” zou aanmaken waarvan ik via e-mail een bevestiging zou ontvangen op mijn e-mailadres: **********************
Die e-mail heb ik tot op heden echter (na ca 24 uur) nog steeds NIET ontvangen.
Graag z.s.m. reactie, Mvg. Frans Stolte
Admin: bericht aangepast met het oog op de privacy.