Skip to main content

Amazon  prime zou ik 3 maanden GRATIS!!! Krijgen je raadt je al er wordt gewoon €4.99 afgeschreven.  Hoe gaat Kpn dit weer oplossen?

Heeft u het niet één keer gratis gehad?

Heeft u het niet één keer gratis gehad?

NEE

Te gek voor woorden dat het een jaar geleden ook al fout ging met deze aanbieding. 

Hoi ​@Oma Sandra. Wat vervelend om te horen dat je onverwachts €4,99 hebt moeten betalen terwijl je dacht drie maanden Amazon Prime gratis te krijgen. Heb je toevallig een bevestiging ontvangen van KPN over deze wijziging? Als je die hebt, kun je me dan vertellen wat daar precies in stond? Dit helpt ons om beter te begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit voor je kunnen oplossen. 

Hoi ​@Oma Sandra. Wat vervelend om te horen dat je onverwachts €4,99 hebt moeten betalen terwijl je dacht drie maanden Amazon Prime gratis te krijgen. Heb je toevallig een bevestiging ontvangen van KPN over deze wijziging? Als je die hebt, kun je me dan vertellen wat daar precies in stond? Dit helpt ons om beter te begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit voor je kunnen oplossen. 

Probeer het uit

Benieuwd of Amazon Prime wat voor jou is? De eerste 3 maanden probeer je ’t op onze kosten. Daarna betaal je 4,99 per maand.

Amazon Prime Je zit nergens aan vast

Je zit nergens aan vast

Even een maandje geen Amazon Prime? Zet het makkelijk uit in MijnKPN of via je tv-

Als extra besteld bij kpn, facturing loopt via kpn. Alleen het gratis gaat niet goed bij kpn.

@Oma Sandra Dank je voor je bericht! Ik heb het bedrag gecorrigeerd voor 3 maanden en je ziet dit terug op je volgende factuur. Excuses voor het ongemak. 

Reageer