Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso van KPN stopzetten

• September 6, 2023
  • 4 reacties
  • 830 keer bekeken

Hoe kan ik een automatische incasso van KPN stopzetten?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Thomas1970 ,

Normaal gesproken kun je dat via jouw bank regelen. Bv via Mijn ING. 

Weet wel dat je daarmee niet jouw abonnement opzegt. Daarvoor moet je bellen met 0800-0402. En dan stopt de automatische incasso ook vanzelf. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 6, 2023

Hallo @Thomas1970 ,

Normaal gesproken kun je dat via jouw bank regelen. Bv via Mijn ING. 

Weet wel dat je daarmee niet jouw abonnement opzegt. Daarvoor moet je bellen met 0800-0402. En dan stopt de automatische incasso ook vanzelf. 

Forum|alt.badge.img+6
  • September 6, 2023

@Thomas1970 andere optie is morgen bellen met 0800-0402 en vragen naar afdeling collections zij kunnen het omzetten naar betaling via acceptgiro echter, ivm duurzaamheid van kpn 1 vd groenste providers ter wereld betaal je wel p/m volgensmij was dat iets van €2.50,- omdat je facturen per post krijgt.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 6, 2023

Een acceptgiro @Steve Mnt ? Het gebruik van acceptgiro’s is in de afgelopen jaren sterk afgenomen. Door een besluit van Currence, de producteigenaar van het product acceptgiro, kunnen banken daarom vanaf 1 juni 2023 geen acceptgiro’s meer verwerken.

Acceptgiro stopt over ruim anderhalf jaar - Currence

Blijft over: automatische incasso, de handmatige overboeking of iDEAL.

Forum|alt.badge.img+6
  • September 6, 2023

Een acceptgiro @Steve Mnt ? Het gebruik van acceptgiro’s is in de afgelopen jaren sterk afgenomen. Door een besluit van Currence, de producteigenaar van het product acceptgiro, kunnen banken daarom vanaf 1 juni 2023 geen acceptgiro’s meer verwerken.

Acceptgiro stopt over ruim anderhalf jaar - Currence

Blijft over: automatische incasso, de handmatige overboeking of iDEAL.

Hehe, idd handmatig of ideal ouwe , ik zat even verkeerd

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen.htm#/factuur-en-betalen/ser-admin-factuur-betalen-betaalvragen-productkeuze