Het is inderdaad een schande. Maar je wilde toch opzeggen? Dan maakt een korting, aanbieding of wat dan ook toch niet uit.
Voor een goede aanbieding wilde ik wel blijven.
Het is voordeliger om een jaar voor beduidend minder naar Ziggo en Vodafone over te stappen en dan volgend jaar weer naar KPN. Nieuwe klanten krijgen een goedkoper abonnement dan vaste klanten
Voor een goede aanbieding wilde ik wel blijven.
Het is voordeliger om een jaar voor beduidend minder naar Ziggo en Vodafone over te stappen en dan volgend jaar weer naar KPN. Nieuwe klanten krijgen een goedkoper abonnement dan vaste klanten
En als je voordeel periode dan bij Ziggo is afgelopen kun je daar schande spreken van een slechte aanbieding bij verlenging . Alle providers werken met mooiere aanbiedingen voor nieuwe klanten dan voor verlengende klanten.
@BerryG Is heel normaal. Je weet dus precies hoe het werkt. Dit gebeurt bij elke provider. Ook maakt het niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. Een nieuwe klant profiteert het maximale aan een welkomstaanbieding.
Dus wil je dat? Dan direct overstappen! Voet bij stuk houden en niet zwichten voor een aanbod! Succes
Overstappen loont dan toch?
Overstappen loont dan toch?
Ja natuurlijk loont dat. Heeft het ooit wel eens niet getoond dan?
Ik krijg de indruk dat jij helemaal niet wil overstappen. Jij belde om zogenaamd over te stappen, maar dat was je helemaal niet echt van plan. Je wilde gewoon een goeie aanbieding.
Die goede aanbieding kreeg je niet, en nu ben je verontwaardigd
De aanbieding van vorig jaar was bijna concurrerend. Deze aanbieding kwam niet in de buurt.
En misschien bieden ze volgende week wel mega kortingen aan. Dat is elke periode weer anders.
In het verleden heb ik ook wel eens gebeld om te kijken voor korting, maar ik hecht er ook veel waarde aan contractsvrij zijn (ondanks ik absoluut niet weg wil)
Het is voor uzelf afwegen wat u wilt, maar een aanbieding is beter dan geen korting. Dus verontwaardiging is in mijn ogen niet geheel terecht.
Ik wil eigenlijk ook niet weg maar hecht, net als jij, veel waarde aan het kostenplaatje. Het is ook van de zitte dat Nederland verreweg de duurste internet aanbieder van Europa is.
Beetje zuinig zijn op je vaste klanten kan volgens mij geen kwaad.
Hi @BerryG, allereerst welkom bij onze community.
Alles wat er hierover gezegd kan worden is al gezegd. Het spreekwoordelijke gras is altijd groener bij de buren. Uiteraard vind ik het jammer om je te zien gaan, ik hoop dan ook van harte dat je blijft.
Waarom zou je bij ons blijven? Omdat we een redelijke prijzenkast hebben met trofeeën. Puur financieel gezien maakt het voor jou dan niet uit, maar ik wilde toch pronken met de gewonnen prijzen voor onze kwaliteit.
Hi @BerryG, allereerst welkom bij onze community.
Alles wat er hierover gezegd kan worden is al gezegd. Het spreekwoordelijke gras is altijd groener bij de buren. Uiteraard vind ik het jammer om je te zien gaan, ik hoop dan ook van harte dat je blijft.
Waarom zou je bij ons blijven? Omdat we een redelijke prijzenkast hebben met trofeeën. Puur financieel gezien maakt het voor jou dan niet uit, maar ik wilde toch pronken met de gewonnen prijzen voor onze kwaliteit.
Met de prijzenkast kan ik geen rekeningen betalen Alex. Jij wel? Ik wil wel blijven maar dan moet er een ander aanbod komen...
Ik wil wel blijven maar dan moet er een ander aanbod komen...
@BerryG
Hoeveel zou jij per maand willen betalen voor 100 Mbit/s internet + het Basispakket voor de TV?
Ik wil eigenlijk ook niet weg maar hecht, net als jij, veel waarde aan het kostenplaatje. Het is ook van de zitte dat Nederland verreweg de duurste internet aanbieder van Europa is.
Volgens mij is Nederland zo ongeveer overal de duurste in. Dus dat da ook in internet zo is, dat is niet zo vreemd.
Gewoon doen als u dat gelukkig maakt!
Ik wil wel blijven maar dan moet er een ander aanbod komen...
@BerryG
Hoeveel zou jij per maand willen betalen voor 100 Mbit/s internet + het Basispakket voor de TV?
@BerryG
De minimumprijs hiervoor is 55 euro. Wil je dat niet? Dan is overstappen de enige optie.
En @BerryG wat heb je nu besloten te doen?
Heb afgelopen maandag nogmaals gebeld. Vriendelijker medewerker die wel meer kon doen. Vorige medewerker had tv+ ingevoerd. Pas aan 't werk en nog onervaren denk ik dan maar
Eind goed al goed