Hallo,
Zojuist na telefonisch contact is mij verteld documenten aan te leveren via bewijslast@kpn.com. Dit resulteerde echter in een directe foutmelding, en na kort zoeken blijken meer mensen hier last van te hebben (waarschijnlijk bestaat het e-mail adres niet meer), dus nu maar even zo:
Nadat ik een CC-medewerker vroeg waarom het tarief van mijn factuur plots hoger uitvalt, kreeg ik te horen dat de gratis ESPN-actie reeds is vervallen. In mijn oorspronkelijke contract staat echter vermeld dat dit een blijvende korting is waar ik momenteel dus nog steeds recht op heb.
De callcenter medewerker kreeg het in de systemen helaas niet voor elkaar dit weer ''goed te zetten'', en bood mij een nieuwe abonnementsvorm aan waarbij de kosten nog hoger uitvallen dan in mijn huidige (te hoge) factuur.Â
Graag houd ik KPN aan mijn oorspronkelijke overeenkomst en zie ik dus dat:
- het gratis ESPN onderdeel weer terug (zonder verloopdatum) in mijn abonnement komt
- ik het teveel betaalde geld retour ontvang op mijn rekening.
De bewijslast (mijn contract) is wel prive, dus dat deel ik liever niet op een forum. Is er een manier waarop ik dit document kan aanleveren - waarna mijn abonnement weer kan worden hersteld?