Skip to main content

Goedendag 

Heb een abonnement van kpn voor internet en tv.

Heb het vorig jaar moeten verlengen omdat abonnement afliep. 

Nu kloppen de facturen van december maar ook die van januari niet.

Daarnaast staat in mijn abonnement in de app wel het goede bedrag maar staat de einddatum niet aangepast.

Heb getracht te chatten met u maar een medewerker spreken kan blijkbaar niet. Alleen telefonisch.

Graag zie ik dit opgelost.

Heb toen met veel moeite mijn abonnement kunnen verlengen voor een goed bedrag maar betaal nu alsnog veel meer.

Met vriendelijke groet 

Mariska Steffen 

Heeft u de orderbevestiging al naast de factuur gelegd en gekeken of dat klopt?

In bevestiging staar geen bedrag.

Op mijn kpn wel en dat bedrag komt niet overeen met het bedrag wat in factuur en dus afgeschreven wordt.

Hallo ​@MariskaS ,

Heb het vorig jaar moeten verlengen omdat abonnement afliep. 

Dit is een misverstand. Het is helemaal niet nodig om te verlengen. Als je niets doet, blijft het oude abonnement ongewijzigd doorlopen tegen de oude prijs. Verlengen doe je alleen als je er beter van wordt, dus als je een lagere prijs gaat betalen of omdat je bv graag de nieuwste ontvanger wilt hebben. 

Daarnaast staat in mijn abonnement in de app wel het goede bedrag maar staat de einddatum niet aangepast.

Je zou eens kunnen checken of het alsnog mogelijk is om te verlengen. Zolang je in de laatste fase niet op akkoord drukt, gebeurt er niets. Heb je wel een bevestiging ontvangen van de verlenging? Dus niet de offerte die je in eerste instantie krijgt, maar de tweede e-mail waarin bevestigd staat dat je verlengd hebt?  

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. Je geeft aan dat je in de app nu nog de oude contractdatum ziet staan, dus dan zou deze link moeten werken. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Reageer