Skip to main content

Nu bijna 3 weken geleden internet/tv abonnement afgesloten zou na 2 weken een voucher voor een ps5 ontvangen maar tot op heden niets gekregen.

Hallo ​@PeNaDa ,

Maar is het ook al bijna drie weken geleden dat je internetabonnement is gaan werken? 

En heb je een bevestiging ontvangen waarin staat dat jij in aanmerking komt voor de PlayStation? 

Grote kans dat je dan morgen of overmorgen een bericht gaat ontvangen.

Duurt het jou te lang? In dat geval kun je het beste bellen met Sidekix : 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau zijn zij op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Op de website staat dit: 

https://www.kpn.com/aanbiedingen/ps5

Hoe krijg je de PS5 cadeau?

Stap: 1

Kies je welkomstcadeau

Kies bij het bestellen van je nieuwe Internet (en TV) abonnement voor het game console welkomstcadeau.

Stap: 2

We bevestigen je keuze

Je ziet je keuze voor dit welkomstcadeau op de bevestiging van je bestelling.

Stap: 3

Je krijgt een e-mail

Nadat je abonnement veertien dagen werkt, krijg je van het bedrijf Sidekix een e-mail. Hierin vind de vouchercode om je Playstation 5 welkomstcadeau te bestellen.

Stap: 4

Je ontvangt een track & trace code

Nadat je het PS5 cadeau hebt besteld krijg je een e-mail met een track & trace code. Hiermee kan je precies volgen wanneer je pakket bij je bezorgd wordt.

Stap: 5

Tijd om te gamen

Dit kreeg je te zien: 

Game console welkomstcadeau  

Hoe ontvang je jouw cadeau?

1. Kies voor het game console welkomstcadeau bij je Internet (en TV) abonnement en plaats je bestelling. Voor deze actie geldt op = op.

2. Je ziet je keuze voor dit welkomstcadeau op de bevestiging van je bestelling.

3. Na activatie van je abonnement, als je modem is aangesloten en de zichttermijn voorbij is ontvang je een e-mail van Sidekix met daarin de vouchercode om je favoriete game console te bestellen.

4. Je krijgt een track & trace e-mail om je bestelling te volgen.

5. Tijd om gamen op ons supersnelle en stabiele netwerk. Game on!

Op de gaming actiepagina lees je precies hoe jij je favoriete console krijgt.

Actievoorwaarden | Game console welkomstcadeau

Het actieaanbod voor consumenten en klein zakelijke klanten is van toepassing op de nieuwe afname van Internet (en TV+) van KPN.

• De actie start maandag 16 september 9:00 uur.

• Controleer de beschikbaarheid van het actieproduct door middel van de postcodecheck op KPN.com.

• Het actieaanbod geldt uitsluitend voor nieuwe klanten die zich via kpn.com abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+.

• Het actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 24 maanden.

• Maak je gebruik van het actieaanbod, dan ontvang je een toegangscode waarmee je in de Micromedia x KPN portal een gameconsole kunt uitkiezen; een PlayStation 5 Slim Digital, Nintendo Switch Oled (wit) of Xbox Series S.

• Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.

• Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare gameconsoles is beperkt voor dit actieaanbod. Wanneer deze niet meer beschikbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

• In verband met beperkte voorraad kan het zijn dat de gameconsole van jouw keuze op het moment van bestellen niet meer beschikbaar is, of deze een langere levertijd heeft.

• Om in aanmerking te kunnen komen voor dit actieaanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

• Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.

• Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk".

• Na activatie van je abonnement, het aansluiten van het door KPN geleverde modem en het verstrijken van de bedenktermijn ontvang je een toegangscode op het door jouw opgegeven e-mailadres van jouw KPN bestelling.

• Indien het abonnement binnen de bedenktermijn geannuleerd wordt, vervalt het recht op het welkomstcadeau.

• Voor vragen en opmerkingen over de werking van de gameconsole kun je terecht bij de desbetreffende partij via de website of het contactcenter.

• De feitelijke uitgifte van de toegangscodes zal worden verricht door Sidekix B.V. in opdracht van KPN. Voor de uitgifte van het welkomstcadeau is het dan ook noodzakelijk dat Sidekix B.V. persoonsgegevens zal verwerken in overeenstemming met het toepasselijke privacy statement van Sidekix B.V (https://sidekix.nl/privacybeleid/).

• Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer in te stemmen met deze actievoorwaarden.

• KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.

• De actie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

En op de kennisbank staat dit: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door onze partner zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna na enkele  dagen een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dank je wel voor je antwoord, woensdag is 3 weken geleden dat ik online aangesloten was.

ik wacht nog heel even en zal dan bellen, wel raar dat ik zelf sidekix moet bellen en niet KPN.

Hi ​@PeNaDa, goed om te zien dat Noordzee je al zo uitgebreid op weg heeft geholpen. Als aanvulling hierop, we hebben de informatie in onze Kennisbank net ietsje aangevuld en uitgebreid. 

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk: Je ontvangt eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 
Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Is deze periode voorbij, en heb je de voucher nog niet ontvangen, dan kan je inderdaad contact opnemen met onze partner Sidekix, aangezien zij zorgen voor het versturen van de welkomstcadeaus. 

Oke dank je wel voor de extra informatie 

Mijn abonnement is op 11-11 ingegaan maar tot op heden nog geen voucher code ontvangen klantenservice kon me alleen vertellen dat ze het druk hadden 

Mvg bram

Ik heb tot heden ook niks ontvangen 

Beste,

Waar blijft mijn ps5?Ik heb hier al weken geleden geprobeerd naar te vragen maar geen reactie ontvangen

Mvg,

Oke dank je wel voor de extra informatie 

@PeNaDa 

Heb je het cadeau inmiddels ontvangen? 

@Noordzee toevallig vandaag de e-mail binnen gekregen en besteld 👍 

Dank je wel voor je antwoord en uitleg 🙏

Fijn ​@PeNaDa !👍🏽

En voor de anderen die hier inmiddels ook een reactie hebben geplaatst: Het duurt door de drukte wat langer dan normaal, maar uiteindelijk komt het voor elkaar…...

Reageer