Skip to main content

Goedemorgen,

Als abonnee komt te overlijden en de kpn diensten worden opgezegd geld er dan ook een maand opzegtermijn.

Of kan dit in principe per direct.

Het betreft een lopend internet/tv/telefoon abonnement.

@Petrus89 KPN heeft tijd nodig om opzegging te verwerken, maar de nabestaanden krijg de kosten terug gestort

Wat te doen bij overlijden?

Abonnementskosten terugbetalen

Als het abonnement niet meer is gebruikt, worden de abonnementskosten vanaf de datum van het overlijden terugbetaald. Is het nog wel gebruikt? Dan betalen we de abonnementskosten terug tot aan de datum van het laatste gebruik. Voor beiden geldt met een maximum van 1 maand. Deze correctie staat op de eindfactuur.

Dankjewel,

Dat is ook geen probleem uiteraard en begrijpelijk.

Volgens mij is er geen opzegtermijn bij overlijden. Heb je deze pagina gelezen? 

https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden

Kan een bestaand vaste telefoonnummer overgenomen worden.

Of is bij opzegging alles weg.

Kan een bestaand vaste telefoonnummer overgenomen worden.

Of is bij opzegging alles weg.

Je kan het abo als geheel overnemen, alleen telefoonnummer is niet mogelijk.

Dankje dus dan zou eerst het abonnement overgenomen moeten worden en dan een maand later opzeggen.

Of word dat dan 1 jaar contract?

Maandag wel even bellen.

Dankje dus dan zou eerst het abonnement overgenomen moeten worden en dan een maand later opzeggen.

De oorspronkelijke duur wordt overgenomen, maar indien je de vaste nummer wil houden moet je ook internet houden en alleen tv opzeggen. Ik weet niet of KPN nog alleen bellen abo heeft, sinds glasvezel is het niet mogelijk, misschien nog op DSL.

De oorspronkelijke duur wordt overgenomen, maar indien je de vaste nummer wil houden moet je ook internet houden en alleen tv opzeggen. Ik weet niet of KPN nog alleen bellen abo heeft, sinds glasvezel is het niet mogelijk, misschien nog op DSL.

Voip only bestaat ook op glasvezel zo ver ik weet. Ont, modem met een 1mb lijn en daar telefonie op.

@topic starter. U kunt het beste bellen met de nabestaande desk. Als u nu internet heeft van kpn kunt u het vaste nummer waarschijnlijk toevoegen aan uw eigen abbonnement zonder te veel extra kosten. Bel kpn nabestaandedesk via 0800 0201 555.

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 08.00 en 18.00 uur.

Goedenavond ​@Petrus89, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk treurig, gecondoleerd met je verlies. Ik zie dat je al veel goede reacties vanuit de Community hebt mogen ontvangen, weet je hiermee waar je aan toe bent? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan kun je ons het beste even bellen, het is tegenwoordig zelfs mogelijk om een belafspraak in te plannen wat inhoudt dat wij jou bellen op een door jou aangegeven moment.

Reageer