Hallo, ik reageer namens mijn buurman die een abonnement internet, tv en telefoon bij KPN heeft. Hij heeft van u een brief ontvangen gedateerd 20 december 2024 met de mededeling dat zijn aansluiting door een andere aanbieder is overgenomen.
Op 30 december jl. heb ik gebeld en ben via klantenservice doorverbonden met de overstapservice, verifiër maar als u wil, en daar doorgegeven dat zijn abonnement gehandhaafd moet blijven en NIET moet worden stopgezet hij heeft zijn huidige abonnement NOOIT opgezegd en jullie hebben zijn abonnement gewoonweg opgezegd zonder zijn medeweten. KPN heeft de volgende dag mijn buurman gebeld dat het 3 werkdagen zal duren boordat ze hem weer konden aansluiten. Via sms is zijn abonnement opgezegd zobder zijn medeweten en hij zit sinds 2 januari zonder tv en internetaansluiting. IN ÉÉN WOORD SCHANDALIG! Ik heb nog op 3 januari geprobeerd te bellen maar kreeg geen contact want jullie waren al gesloten. Kennelijk zijn jullie in het nieuwe jaar open van 08.00-18.00 uur, terwijl daarvoor jullie langere service aanboden. Dus dan maar via weer de klantenservice genoodzaakt om een belafspraak voor volgende week te maken, terwijl dat veel te laat is.
Ik eis toch namens mijn buurman minstens een schadevergoeding en een direkte aansltuing van zijn telefoon, tv en internet.
Hij is notabene al heel lang een trouwe klant van u geweest en heeft vroeger zelfs bij KPN gewerkt. Het is echt zeer treurig voor woorden.
Hij is nu afgesloten en kan alleen via mij, ook ik ben KPN klant, via internet reageren.
Ik verwacht dat KPN deze grove fout direkt voor mijn buurman gaat oplossen en verwacht ook een tegenantwoord van KPN. Erg jammer dat dit grote probleem heeft kunnen gebeuren.