Skip to main content

Ik heb 3 TV+ box. 1 box is overbodig geworden. Wat moet ik doen om voor deze box geen € 5,00 per maand meer te betalen. 

U kunt het aantal ontvangers zelf aanpassen in mijnkpn. 

Hoi ​@brandtpunt. Welkom op de community! Je kan dit inderdaad zelf aanpassen in MijnKPN, zoals ​@Joep1965 hierboven al aangeeft. Is het gelukt om een tv-ontvanger te verwijderen uit het abonnement?

Hoi ​@brandtpunt. Welkom op de community! Je kan dit inderdaad zelf aanpassen in MijnKPN, zoals ​@Joep1965 hierboven al aangeeft. Is het gelukt om een tv-ontvanger te verwijderen uit het abonnement?

@brandtpunt Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het is gelukt om een ontvanger te verwijderen uit je abonnement. Als het nog niet is gelukt, kun je altijd een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan helpen zij je verder.

Hallo allemaal. 

Dank voor de reacties. Dankzij jullie is het mij gelukt. Het is eenvoudig, maar je moet het even weten.

Nogmaals Dank.

Andre

@brandtpunt Fijn om te horen dat het is gelukt! Je moet inderdaad net even weten hoe het werkt, maar het is niet moeilijk. Graag gedaan!

Reageer