Skip to main content

Op dit moment heb ik internet en TV via een XS4all abonnement. Daarnaast heb ik twee mobile abonnementen van KPN. Ik wil nu alles bij KPN onderbrengen. 

• Kan ik mijn huidige KPN abonnement aanpassen zodat alle producten onder KPN vallen, of moet ik daarvoor een nieuwe afsluiten?
  • Moet ik XS4all dan volledig opzeggen, en verlies ik dan mijn XS4all mailadressen? Ik lees namelijk verschillende verhalen op internet. Ik zie dat er een "email only" optie bestaat á €7,50/mnd, maar ik lees ook dat XS4all adressen gewoon blijven werken.​​​​​​
  • Ik heb nu Spotify Premium als extra. (Was ooit cadeau bij XS4all). Ik neem aan dat dan vervalt?
  • Als ik alles bij KPN onderbreng, ontvang ik dan een nieuwe KPN+ box? (Heb nu nog de oude KPN box)

Ik hoop dat iemand (van KPN?) mij hier echt uitsluitsel over kan geven. Als ik in mijn account het abonnement wil aanpassen dan is het me nog niet allemaal duidelijk.

Gewoon verlengen. Alleen dan opletten dat je niet je huidige oude abonnement verlengd. Maar dat het abonnement aangepast word naar TV+.

Als dat goed gaat, dan ontvang je de TV+ ontvanger(s).

Je emailadressen blijven gewoon behouden. Daar hoef je niets aan te doen. Dat email-only abonnement is voor jou niet van toepassing. 

Spotify "gratis" was marketing. De prijs zit gewoon in de pakketprijs verwerkt. Klanten die geen "gratis" Spotify hebben betalen ongeveer 10 euro minder voor hetzelfde abonnement. 

Beste ​@Misjavw het werkt hetzelfde als bij de overgang van Telfort naar KPN in 2020.

Je hoeft niets op te zeggen, je kunt je huidige abo overzetten naar het ‘echte’ KPN en je mailaccounts blijven behouden.

Je kunt dat online regelen, telefonisch of in de lokale KPN-winkel.

Dank voor de antwoorden. Ik kan dus online mijn huidige pakket aanpassen en KPN TV+ en internet toevoegen. Ik hoef dan niet specifiek op te zeggen bij XS4all en kan mijn xs4all mailadressen gewoon blijven gebruiken, correct?

Inderdaad ​@Misjavw 

Reageer