Op vrijdag 11 maart 2021 heb ik € 25,00 hotspot tegoed gekocht op Center Parc De Eemhof. Het lukte niet om in te loggen. Foutcode 10. (ik was zeker van het juiste wachtwoord, resetten bleek niet mogelijk). 0800-0414 helpdesk van hotspot gebeld. Kreeg een meneer aan de lijn die niets wist van hotspot. Ik verbind u door. Na een half uur in de wacht maar opgelegd. Later weer gebeld. Nu een mevrouw. “Nee meneer u moet niet bij KPN zijn maar bij de receptie van De Eemhof. Center Parcs heeft hotspot op eigen servers, daar staan wij als KPN buiten”. OK.
Dan maar de volgende dag in de rij bij de receptie. Alle medewerkers gehad en niemand wist dit. Men zou contact opnemen met KPN. Eind van de dag belde de receptie. Nee, KPN gaat er over. U moet toch bij KPN zijn. Dus 0800-0414 maar weer gebeld. Exact hetzelfde patroon. Eerst een mdw aan de lijn die van niets wist en wederom ‘ik verbind u even door’. Toen dat ‘even’ ook tegen het half uur aanliep heb ik het maar opgegeven.
Maandag 14 maart. Het contactformulier waarover wordt gerept in de welkomsmail van Hotpspot bestaat helemaal niet. Bellen: mijn ervaring dat dit geen enkele zin heeft en veel tijd kost. Dan maar via de chat. Ook hier iemand die van toeten noch blazen wist. Uiteindelijk heb ik na 3x informeren of Lina er nog was, na een half uur de chat verbroken. Direct opnieuw geprobeerd. Er waren 16 wachtenden voor mij. Dat hierop wachten totaal zinloos zou zijn werd mij duidelijk omdat bij het verstrijken van de tijd het alleen maar meer wachtenden werden in plaats van minder. Toen de teller op 19 stond ben ik er maar mee gestopt.
Ten einde raad via Messenger op Facebook. Hetzelfde patroon, uren later een reactie van iemand die nergens van wist. Waar liep u precies tegenaan? En vervolgens bleef het stil.
’s Avonds maar weer eens de chat geprobeerd. Na een kwartier contact met Negina. Verhaal gedaan. Antwoord: ik kijk even met u mee. En toen bleef het wederom stil.
Vraag: hoe krijg ik mijn geld terug
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic