Skip to main content

Hoi.

Ik heb op 26 november mijn (zeer) oude tv modem en ontvanger netjes ingeleverd ivm een nieuw abbonement en verouderde apparatuur maar nu krijg ik dik maand later ineens een mail dat mijn tv ontvanger er niet bij zat en ik deze nog moet terugsturen. Ik heb dit hele pakket samen met mijn man en kinderen op 26 november netjes ingepakt en alles teruggestuurd dus wat moet ik doen nu doen? want ik heb echt niks om nu nog terug te sturen?

mvg 

Marian

Hoi ​@Marian55 

Welkom op de community van KPN.

Je hoeft helemaal niets meer te doen, aangezien je aan jouw verplichtingen hebt voldaan, door de leenapparatuur van KPN netjes retour te sturen.

Wel is het van het grootste belang, dat je het verzendbewijs (met track en trace code) van het PostNL punt goed bewaard, dat is je bewijs dat je alles netjes hebt retour gestuurd.

Je zou eventueel, als je daar prettiger door gaat voelen, even contact kunnen opnemen met de klantenservice van KPN, zodat een medewerker een notitie kan achterlaten onder jouw klantgegevens.

Herinneringen kun je dus negeren, en verwijderen uit je mailbox.

Telefoonnummer: 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en de Feestdagen gesloten

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen: Plan je terugbel afspraak in

Ik kreeg laatst netjes een mail van KPN dat de apparatuur was ontvangen.

Zo hoort dat dus..   bravo KPN  :) 

U kunt de (nog komende) herinneringen gewoon negeren, de vraag naar uw (zeer) oude tv ontvanger stopt vanzelf. Misschien pikt een moderator het hier nog wel even op, anders: niets meer doen. Bij ‘iets’ terugsturen maak ik altijd een foto van de inhoud van de retourdoos en bewaar de verzendbewijs van PostNL een tijdje.

Hoi ​@Marian55 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Zoals hierboven al door meerdere mensen wordt aangegeven, mag je dit in eerste instantie 'gewoon' negeren. Helaas komt dit vaker voor. Mocht je onverhoopt toch nog een nieuwe herinnering ontvangen, neem dan even contact op met onze helpdesk of laat het ons hier via deze weg even weten! 

Reageer