Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen en heb op dit moment nog geen abonnement bij KPN. Nu zie ik bij de snelpakkers dat je 12 maanden voor 35 euro kan krijgen ongeacht het abonnement. Mocht ik na deze 12 maanden het abonnement willen aanpassen (bijv geen tv, lagere snelheid) kan dat dan of zit je dan vast aan de keuze die je nu maakt?

Beste ​@bjornzz je kunt dan je abo maandelijks naar boven of beneden bijstellen met de door jou gewenste opties.

Binnen het 1e jaar aanpassen is niet wenselijk, daar het systeem (onterecht) je toegekende tijdelijke kortingen voor dat 1e jaar laat vervallen, aan een oplossing daarvoor wordt gewerkt.

Hoi ​@bjornzz, de basis van het abonnement staat met zo'n contract vast voor 12 maanden. Binnen die tijd kan je al wel dingen wijzigen, zoals je snelheid, zenderpakketten en andere extra's. Let daarbij inderdaad wel goed op of dat niets met een tijdelijke korting doet. 

Na die 12 maanden kan je de basis van het abonnement ook aanpassen, bijvoorbeeld naar een nieuwere abonnementsvorm op dat moment. Dat kan op dat moment mogelijk door middel van een verlenging. 

Reageer