Skip to main content

Graag zou ik mijn installatiepakket op een ander adres geleverd krijgen i.v.m. verhuizing.

Ik laat mijn abonnement in gaan op 30 december, maar omdat de levering van het pakket al eerder plaats vindt en ik niet eerder op het adres woon, zou ik het pakket graag op mijn oude adres ontvangen. 

Hallo ​@mcbos ,

Dat is mogelijk. Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Wacht er niet te lang mee. Het pakket wordt waarschijnlijk vlak voor de kerstdagen verstuurd. 

Hoi ​@mcbos. Welkom op de community. 😊

Goed dat je deze vraag stelt! Bij een verhuizing kun je het installatiepakket laten leveren op een ander adres. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice, zodat we dit voor je kunnen regelen? Heb je hier nog vragen over? Laat het gerust weten, we helpen je graag verder!

Goedemorgen,

ja ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en het is netjes geregeld!

Fijn dat het gelukt is! 👍🏽

Reageer