Zojuist weer een mail gestuurd naar KPN vanwege een klacht waarvoor geen enkele oplossing wordt geboden. Waarschijnlijk omdat ik overgestapt ben inmiddels wordt geen moeite meer voor mij gedaan.
KPN heeft ons twee keer te vroeg afgesloten nadat zij geïnformeerd waren over onze overstap. De eerste keer hebben ze na een aantal dagen het kabeltje weer aangesloten in een straatkastje (1 minuut werk), maar de tweede keer (binnen twee weken opnieuw afgesloten!) konden ze niets meer voor ons doen. Heel erg vervelend dat er niets vanuit KPN wordt gedaan, en vervolgens ook niet binnen 5 dagen wordt gereageerd op een klacht hierover. Eerder stond in mijn KPN een credit klaar van een bedrag rond €40 en ik verwachtte dat dat de compensatie was. Helaas is die credit verdwenen, en ontvangen we niets aan compensatie voor de onkunde en blunders vanaf de kant van KPN, alleen een paar euro’s van de dagen waarop we “storing” hadden.
Ik heb de factuur gestorneerd en dit ook bij KPN aangegeven bij het melden van mijn klacht, en hiervan heb ik inmiddels een herinnering ontvangen. Maar reactie op mijn klacht, ho maar.
Gekmakend deze rompslomp. Als ik weer bel, sta ik zomaar weer 30 minuten in de wacht en ik heb echt leukere dingen te doen.
what to do???