Goedemiddag,
Na lang nadenken heb ik besloten om toch een klacht in te dienen over de service die mij geboden is na een tv storing bij mijn moeder.
donderdag 14 juli valt s’avonds ineens de tv uit.
ben hier zaterdag naar toegereden, en na herstart en reset U gebeld dat die niets deed.
hieruit kwam naar voren dat de tv-ontvanger defect was, deze kon ik maandag ophalen.
maandag het kastje gehaald en aangesloten, en wederom niets, weer gebeld weer van alles geprobeerd en nu moest ik een nieuwe ethernet kabel halen.
nieuwe kabel gehaald en weer terug gereden naar mijn moeder, alles aangesloten en wederom niets
weer u gebeld en nu zou een it’er mij gaan helpen,
dinsdag weer daarheen gereden, alles doorgenomen met uw it’er en wederom niets.(foutcode 27, wat op de side software verwijderen is maar volgens de it,er een abonnementsprobleem, wat heel raar is omdat wij al een paar jaar klant zijn)
hierop heeft de it’er een monteur aangestuurd.
woensdag monteur gekomen en die heeft het gemaakt, binnen 2 minuten want nu startte die wel ineens op.
het mooie is dat hij hiervoor 60 euro in rekening bracht, waar ik het uiteraard absoluut niet mee eens was.
weer gebeld, de eerste meneer kon mij nog niet helpen omdat de werkbon nog niet binnen was, de tweede meneer had mij keurig geholpen en gezegd dat dit inderdaad niet kon dat wij daar 60 euro voor moesten betalen, welke ook op de volgende rekening in mindering wordt gebracht.
nu vind ik dat niet ik 60 euro moet betalen, maar dat jullie met een vergoeding moeten komen
heb 4 keer op en neer richting rotterdam moeten rijden wat ongeveer 300 km is a 2.199: 1 op10 = 66 euro, daarna 7 uur aan de telefoon geweest a 35 euro wat ik niet heb kunnen werken= 245 euro
plus het feit dat mijn moeder dus 6 dagen zonder tv heeft gezeten.
ben benieuwd hoe U hierop reageert
mvg John Pijl