Skip to main content

Hallo,

Ik heb mijn abonnement opgezegd in verband met emigratie. Ik had de doos ontvangen, overigens zonder retoursticker, maar die was te klein om daar zowel de KPN TV+ Box en het Experia modem in te versturen. Het modem hangt dus nog gewoon op mijn oude adres en ik zit inmiddels in het buitenland. Als de juiste doos, dus groot genoeg voor alle items, naar mij was verstuurd dan was er geen probleem. Volgens mij heeft de nieuwe bewoonster ook KPN, lijkt mij het beste als daar een monteur naar toe gaat om het modem op te halen of zo.

Hoi @AJvR . Welkom.

Dat is niet helemaal hoe het werkt. Je krijgt de spullen in bruikleen en als je abonnement er op zit, is het aan jou om ze weer in te leveren.  Dat kan via de retourdoos. Maar het mag ook gewoon een lege doos uit de supermarkt zijn.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Hier staat haarfijn uitgelegd wat de opties zijn.  

Nu ga ik je natuurlijk niet pesten hiermee. En je bent ook niet in Nederland begrijp ik.

Kun je je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan maak ik even een aantekening en hoef je daarna geen  nieuwe aanmaningen te verwachten. 

Hoi @AJvR . Welkom.

Dat is niet helemaal hoe het werkt. Je krijgt de spullen in bruikleen en als je abonnement er op zit, is het aan jou om ze weer in te leveren.  Dat kan via de retourdoos. Maar het mag ook gewoon een lege doos uit de supermarkt zijn.

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/

Hier staat haarfijn uitgelegd wat de opties zijn.  

Nu ga ik je natuurlijk niet pesten hiermee. En je bent ook niet in Nederland begrijp ik.

Kun je je profiel aanvullen en mij daarna een seintje geven? Dan maak ik even een aantekening en hoef je daarna geen  nieuwe aanmaningen te verwachten. 

Beste Erwin, hierbij het seintje.

Dank!.  Je account is al helemaal opgeschoond. Ik heb een notitite gemaakt.

Mocht er toch nóg een aanmaning komen, laat het mij hier even weten. Ik ga daar niet van uit.  

Ik zit met een soort gelijk probleem. Zakelijke overeenkomst opgezegd, alles in 1 doos retour gezonden, maar volgens KPN ontbreekt er een item. Contact met KPN niet mogelijk! het gaat om 1 tv ontvanger te weinig geretourneerd. Ik zou zeggen: kpn check het gewicht van de door jullie ontvangen doos nogmaals, mogelijk is dat een oplossing

Hoi ​@dik janssen  was dit klein zakelijk?   Of via een groter bedrijf?  In het eerste geval kan ik een aantekning maken., Voor volwaardige ex-zakelijke klanten is een aparte helpdesk.  

klein zakelijk. Voor mij maakt dat niets uit. contact of reactie op brieven is niet mogelijk

Reageer