Hoi,
Mijn man kreeg een mail dat hij per 1 januari 2025 1.25 meer gaat betalen maar wel 30 gig extra aan data krijgt per maand,ik heb het zelfde abonnement,waarom heb ik deze mail niet gekregen?
Hoi,
Mijn man kreeg een mail dat hij per 1 januari 2025 1.25 meer gaat betalen maar wel 30 gig extra aan data krijgt per maand,ik heb het zelfde abonnement,waarom heb ik deze mail niet gekregen?
Hallo
Mogelijk ga jij dat bericht ook nog een keer ontvangen. KPN stuurt dit soort acties tijd in beperkte batches.
Dat zou mooi zijn!
Ik heb gisteren gebeld met KPN en zij zeiden dat hij 1 van de gelukkigen is.die is geselecteerd?
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Alles over de extra data bij KPN, lees op de volgende pagina (klik op de link): Wijziging databundel mobiel 2025
Daarop staat ook dat het om een geselecteerde groep mobiele klanten gaat, dus lees de pagina even goed door.
Duidelijk,dankjewel!
Dat zou mooi zijn!
Ik heb gisteren gebeld met KPN en zij zeiden dat hij 1 van de gelukkigen is.die is geselecteerd?
Graag geholpen, mogelijk val jij volgende keer ook in de prijzen.
Geselecteerde klanten? Waarom staat er niet specifiek vermeld wat de voorwaarden zijn?
Of is dit ook weer pure willekeur zoals ook de gratis snelheidsverhogingen bij de glas abonnementen?
Hoi
Dit wordt allemaal bedacht en geregeld via de marketing afdeling van KPN.
Telkens selecteren zei een nieuwe groep klanten, die een bepaalde aanbod krijgen.
Zoals de huidige dataverhoging op mobiel, maar ook de gratis snelheidsverhogingen.
Het is om trouwe klanten te belonen, en ook om ze te behouden.
Hier zitten voor de rest geen voorwaarden aan.
Hoi
Dit wordt allemaal bedacht en geregeld via de marketing afdeling van KPN.
Telkens selecteren zei een nieuwe groep klanten, die een bepaalde aanbod krijgt.
Zoals de huidige dataverhoging op mobiel, maar ook de gratis snelheidsverhogingen.
Het is om trouwe klanten te belonen, en ook om ze te behouden.
Hier zitten voor de rest geen voorwaarden aan.
Wat zijn trouwe klanten dan volgens KPN? Wat zijn de voorwaarden?
Ik lees hier berichten van klanten die 5 jaar klant zijn en een gratis snelheidsverhogingen krijgen. Ik ben 15 jaar trouwe klant en heb nog nooit zo'n beloning gekregen, dan komt het toch over als totale willekeur?
Hoi
Het is ook willekeurig, dat de marketing afdeling een bepaalde groep klanten hiervoor selecteert.
Welke voorwaarden ze daar aan stellen, is niet bekend.
En een mede klant die al 5 jaar zijn diensten afneemt bij KPN, kun je ook wel als trouwe klant aanmerken, maar je hebt ook zeker gelijk dat je trouw bent na 15 jaar, zoals in jouw geval.
Wie weet, krijg je op korte termijn ook wel een leuk aanbod vanuit de marketing afdeling!
Het is ook willekeurig, dat de marketing afdeling een bepaalde groep klanten hiervoor selecteert.
Inmiddels weet ik uit ervaring dat dit soort acties met name gestuurd worden naar klanten die nog een abonnement hebben op oudere voorwaarden. Eigenlijk betalen die klanten nu (veel) meer dan klanten die onlangs nog hebben verlengd. Door dit soort acties wordt het prijsverschil wat gelijk getrokken.
Verder staat dit nergens en kun je het dus ook niet controleren. Maar het is wel de praktijk.
Inmiddels weet ik uit ervaring dat dit soort acties met name gestuurd worden naar klanten die nog een abonnement hebben op oudere voorwaarden. Eigenlijk betalen die klanten nu (veel) meer dan klanten die onlangs nog hebben verlengd. Door dit soort acties wordt het prijsverschil wat gelijk getrokken.
Verder staat dit nergens en kun je het dus ook niet controleren. Maar het is wel de praktijk.
Hoi
Hartelijk dank voor je stukje uitleg uit eigen ervaring.
Op zich kan ik mij daar wel in vinden, dat ze klanten met verouderde algemene voorwaarden op deze wijze tegemoet komen met een leuk aanbod.
Maar klanten kunnen hun abonnementen natuurlijk ook zelf vernieuwen, naar de actuele abonnementen die beschikbaar zijn, dan betalen ze in de meeste gevallen ook een stuk minder.
Bij deze actie kan je gratis opzeggen als je het er niet mee eens bent. Als je nog binnen de vaste looptijd van een abonnement zit verwacht ik daarom niet dat je deze “aanbieding” gaat krijgen. Iets om rekening mee te houden.
In mijn geval een ouder abonnement met juist nog prima voorwaarden. Extra data absoluut niet nodig en zie het dan ook meer als een zachte dwang om je weer een tijd vast te leggen bij KPN door een nieuw abonnement af te sluiten.
Ook wel apart bij die aanbieding met prijsverhoging is dat wanneer je dit niet wil dat je dan moet reageren. In plaats van dat je een mail krijgt met daarin de keuze of je wil dat je abo duurder wordt.
Bij mij staat er alleen dat ik kan opzeggen of iets aanpassen aan mijn abonnement. Niet dat ik er van kan afzien en het laten zoals het is.
Je man kan in ieder geval (een deel van) die data delen met jouw
Dat is inderdaad een goede tip!!
Oke, niet echt een opt-out dus. Bij aanpassen is het me niet duidelijk of dit ook effect heeft op korting of extra data die je al krijgt. Zou een beetje vervelend zijn als je maar echt 3GB krijgt als je voor die bundel gaat in plaats van 7GB minder dan de 30GB die ik nu krijg bij mijn 10GB bundel.
Je hebt écht een stokoud abonnement
De oudere abonnementen zijn allemaal (vaak veel) duurder ten opzichte van de inhoud dan de huidige.
Dat wordt met dit soort acties een beetje gelijkgetrokken. Maar het is bij mijn weten voor het eerst dat er ook een kleine verhoging van het abonnementsgeld bij komt kijken.
Álle abonnementen, ook de oude, krijgen data verdubbeling als je ook thuis internet van kpn hebt. Wat nu toegevoegd wordt valt niet onder de verdubbelaar.
Hmm. Mijne is ook uit 2022. Dus ook even in MijnKPN gekeken (je komt in de webversie). Ik wist niet dat toen de 3 GB optie er nog was.…
Veel gezinnen nemen juist vanwege MB's delen 1 groot abonnement. Meestal een onbeperkt data omdat daar een grote deelbundel bij zit. En de andere gezinsleden met 0 GB data. En dan 1 x per maand delen. Dan ben je er ook en dat is veel minder duur. De extra 10 GB kan je ook delen.
3 GB is niks. 1 uurtje tv kijken via 4G en het is al op. Vandaar dat ik toch een flinke maandbundel heb. Maar ben alleen.
Die 3 GB wordt 6 GB als je ook vast internet van kpn hebt. Dat is al redelijk, maar mijns inziens weer te weinig om te delen.
Door de 10 GB extra heb ik vernieuwing van abonnement heroverwogen. Dat is nu niet meer nodig.
Geselecteerde klanten? Waarom staat er niet specifiek vermeld wat de voorwaarden zijn?
Of is dit ook weer pure willekeur zoals ook de gratis snelheidsverhogingen bij de glas abonnementen?
Ik snap de term specifieke klanten ook niet aangezien ik een klant nummer heb met 8 nummer waarvan er nu 4 een mail gehad hebben (ik dus) maar die gebruiken niet eens internet dus zo erg kijken ze er ook niet naar. degene die wel alles opmaken elke maand daar heb ik nog geen mail van.
Beetje apart welke voorwaarden ze hanteren wellicht kan een moderator daar antwoord opgeven?
Omdat er dan allemaal klanten bellen die niks gekregen hebben maar menen dat ze wel aan de voorwaarden voldoen denk ik. En dan mag een KPN medewerker uitzoeken waarom ze niets gekregen hebben. Kost veel te veel tijd.
Bij KPN is het motto: hoe meer je verteld, hoe meer vragen dat oproept. Dus niks vertellen. Dat zie je bij de updates van de Experiabox/KPN Box ook. Met die firewall die allerlei poorten blokkeert. Daar word ook niks over verteld.
Ik snap de term specifieke klanten ook niet aangezien ik een klant nummer heb met 8 nummer waarvan er nu 4 een mail gehad hebben (ik dus) maar die gebruiken niet eens internet dus zo erg kijken ze er ook niet naar. degene die wel alles opmaken elke maand daar heb ik nog geen mail van.
Beetje apart welke voorwaarden ze hanteren wellicht kan een moderator daar antwoord opgeven?
Over de voorwaarden doen we geen uitspraken, maar het klopt wel dat het een aanbod is voor een selectie van klanten. Het kan ook zijn dat de andere nummers nog een bericht krijgen, we verzenden onze communicatie altijd in meerdere delen.
Omdat er dan allemaal klanten bellen die niks gekregen hebben maar menen dat ze wel aan de voorwaarden voldoen denk ik. En dan mag een KPN medewerker uitzoeken waarom ze niets gekregen hebben. Kost veel te veel tijd.
Bij KPN is het motto: hoe meer je verteld, hoe meer vragen dat oproept. Dus niks vertellen. Dat zie je bij de updates van de Experiabox/KPN Box ook. Met die firewall die allerlei poorten blokkeert. Daar word ook niks over verteld.
We hebben hier op verschillende plekken op de community uitleg over gegeven. Verder draagt jouw bericht niet echt bij aan dit topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.