Skip to main content

Ongeveer 2 weken geleden kwam er een colporteur van de KPN bij mij aanbellen, en begon al meteen met een ‘smoes’ dat hij had gehoord over een trage internet verbinding in de buurt. Ik gaf aan hier geen last van te hebben, en ik geen klant ben bij KPN. Ik gaf duidelijk aan hier geen interesse te hebben en dat ik niet overstap. Ik beëindigde het gesprek en deed de deur dicht.

vanavond werd er weer aangebeld, ik vroeg: “wie is daar?” Hallo! Het bleef even stil… evenlater vroeg hij of ik hem hoorde. “Ja” was mijn antwoord. En het bleek weer een colporteur van de KPN te zijn. Hij vertelde dat zijn collega al eerder hier was geweest en een aantekening gemaakt om nogmaals terug te komen! Ik denk waar slaat dat op, ik heb duidelijk aangegeven niet te willen overstappen, en ik maakte de colporteur dit heel duidelijk en beëindigde het gesprek. Ik vind dit heel opdringerig en erg vervelend dat dit mij overkomt, en ik hoop dat het hierbij blijft. Mocht er nog een colporteur van de KPN aan de deur komen, dan ga ik er meer werk van maken. Ik ben het zat van die KPN colporteurs!

Hoi ​@Edwin van Dijk en welkom op de KPN Community! 

Zoals je het beschrijft heb je duidelijk kenbaar gemaakt dat je verder geen interesse hebt in de diensten van KPN en dus ook geen overstap wil maken. Dan mag je er vanuit gaan dat ze dit ook zo noteren en niet nog een keer bij je aankloppen. Misschien dat ze een foutje hebben gemaakt in het adres, maar ik wil jouw signaal toch even serieus oppakken en doorspelen naar de juiste afdeling. Zou je hiervoor je profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? En kun je hier in een reactie aangeven op welke dag en rond welk tijdstip de tweede colporteur is langs geweest? 

Hey ​@Edwin van Dijk Helaas heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen, dus ik hoop dat je voor nu voldoende weet. Mocht je toch nog willen dat we je signaal doorzetten, dan kun je het altijd nog laten weten. 

Reageer