Skip to main content

I have the same problem with KPN right now. Also offered a nice price but on the confirmation-email i got the price was not as advertised. Asked the sales-representative the same day i got the confirmation by e-mail and he told me everthing is in order and the old price would be valid for another year and that there in a typo in the confirmation (typo was 2023 insted of 2024).

They cannot revert it and the won’t revert it. So only option is to pay more of search for another provider that does offer a good price.

Now they send me an invoice with the higher price anyway so that’s going to get nasty anyway. I’m not paying 1 euro more. I will pay what was advertised at the moment and what the first sales-representative told me. Lucky me they cancelled the new yearly contract so that i could get out of here.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi ​@vjslof. Ik praat even in het Nederlands verder tegen, omdat ik zie dat je in andere topics in het Nederlands communiceert. En ik heb je vraag afgesplitst naar een eigen topic, omdat het probleem wat jij aankaart op zichzelf staat en gaat om een verlenging in plaats van een nieuw contract. 

Als ik je verhaal goed begrijp is jouw een verlenging verkocht waarin werd gesproken over een bepaalde duur en hoogte van korting, die je vervolgens niet terugzag op de bevestiging. Daarna heb je gebeld en werd er aangegeven: Oh, dat is gewoon een foutje in de bevestiging en het klopt allemaal wel. Dat zijn twee flinke fouten die zijn gemaakt en dat is natuurlijk niet hoe je als loyale klant behandeld wilt worden. Nu is je verlenging al wel weer teruggedraaid begrijp ik van je, maar dat is het minimale wat je van ons mag verwachten. Ik raad je aan om nogmaals contact te zoeken via een terugbelafspraak met onze klantenservice en een klacht in te dienen. De klachtenafdeling is vast benieuwd naar je verhaal en willen je graag daarbij helpen. Het zou zonde zijn als je vertrekt bij KPN vanwege dit voorval. 

Ik heb hier gisteren al over gebeld en ook die medewerkster kon niets voor me betekenen en moet ik die € 9,06 toch echt moet gaan betalen. Het abonnement heb ik inmiddels opgezegd en overstap naar andere provider reeds in gang gezet. Ik heb screenshots van het maandbedrag dat ik zou moeten betalen tijdens het bestellen toentertijd opgeslagen.  Deze gaat dan ook als het incassobureau van KPN mij gaat contacteren dan ook meteen naar ze toe en zoeken ze het maar uit met hun administratieve onkunde maar ik ga hier niet de dupe van zijn. Het is voor mij een principekwestie geworden juist vanwege de stugge houding van de administratieve medewerkster die ik gisteren gesproken heb.  

Jammer dat je hebt besloten om te gaan vertrekken bij KPN ​@vjslof en dat op 12 december de medewerker niets voor je kon betekenen. Waarvoor ik je nog wel wil waarschuwen is dat je eerder noemde dat je nieuwe contract is teruggedraaid en daarmee ook de overeenkomst is komen te vervallen. Dat betekent dat de voorwaarden van je vorige contract weer gelden en ook de daarbij behorende maandkosten. Het zou zonde zijn als dit je blijft achtervolgen, terwijl je al weg bent bij KPN en je ervan zou weerhouden om ooit weer terug te keren bij ons. 

Misschien ooit weer tot ziens en ik wens je fijne feestdagen toe!

Jammer dat je hebt besloten om te gaan vertrekken bij KPN ​@vjslof en dat op 12 december de medewerker niets voor je kon betekenen. Waarvoor ik je nog wel wil waarschuwen is dat je eerder noemde dat je nieuwe contract is teruggedraaid en daarmee ook de overeenkomst is komen te vervallen. Dat betekent dat de voorwaarden van je vorige contract weer gelden en ook de daarbij behorende maandkosten. Het zou zonde zijn als dit je blijft achtervolgen, terwijl je al weg bent bij KPN en je ervan zou weerhouden om ooit weer terug te keren bij ons. 

Misschien ooit weer tot ziens en ik wens je fijne feestdagen toe!

Dat begrijp ik maar die hogere kosten op de factuur waren van het nieuwe contract en niet het oude. Daarbij ben ik verkeerd telefonisch voorgelicht door een KPN-medewerker en het verkeerde voorgeschotelde online verlengaanbod. Dus enige coulantie lijkt me hier op z’n plaats. 1. vanwege de verkeerde voorlichting medewerker en 2. het verlengaanbod op de website bleek verkeerd te zijn. Ik lees hier nu al een topic mee waarin dit eigenlijk al een jaar lang mis gaat met klanten die het verlengaanbod op de website aangaan en tijdens bevestigingsmail er een totaal ander bedrag dan waarvoor online is gekozen! 

Het zou fijn zijn als ik de screenshot ten tijde van mijn bestelling + de daarop volgende bevestigingsemail naar KPN zou kunnen emailen. Dan kan er iemand meekijken.

Ik snap het dat je graag wilt dat hier nog serieus naar gekeken gaat worden, want zoals je het schetst is er wel wat misgegaan. Dan heb je twee opties: 

1. Je kunt een terugbelafspraak maken met onze klantenservice en aangegeven dat je een klacht wil indienen. Dan kunnen zij jouw verhaal opnemen en doorzetten naar de juiste afdeling. Deze klachtenafdeling neemt dan contact met je op en dan kun je jouw documenten e-mailen naar een adres wat ze jou doorgeven. 
  2. Je kunt online een klacht aanmaken en daar je documenten bij uploaden. Je kunt daarvoor het online klachtenformulier invullen. 

Laat maar weten of het daarna gelukt is en je contact hebt gekregen met de klachtenafdeling :)

Ik snap het dat je graag wilt dat hier nog serieus naar gekeken gaat worden, want zoals je het schetst is er wel wat misgegaan. Dan heb je twee opties: 

1. Je kunt een terugbelafspraak maken met onze klantenservice en aangegeven dat je een klacht wil indienen. Dan kunnen zij jouw verhaal opnemen en doorzetten naar de juiste afdeling. Deze klachtenafdeling neemt dan contact met je op en dan kun je jouw documenten e-mailen naar een adres wat ze jou doorgeven. 
  2. Je kunt online een klacht aanmaken en daar je documenten bij uploaden. Je kunt daarvoor het online klachtenformulier invullen. 

Laat maar weten of het daarna gelukt is en je contact hebt gekregen met de klachtenafdeling :)

Ik heb het klachtenformulier ingevuld en mijn klacht in 1400 tekens weten te formuleren. Ik ben ook al door 088-xxxxxxxx gebeld maar de lijn bleef stil. Geen idee of ze nog een keer terug gaan bellen. 

Ik heb het klachtenformulier ingevuld en mijn klacht in 1400 tekens weten te formuleren. Ik ben ook al door 088-xxxxxxxx gebeld maar de lijn bleef stil. Geen idee of ze nog een keer terug gaan bellen. 

Je hebt al je profiel helemaal ingevuld zie ik en daarom even onder je gegevens gekeken. Je klacht is goed geregistreerd en je bent inderdaad gisteren gebeld door ons. Jammer dat jullie elkaar net gemist hebben. 

Verder zie ik dat er voor volgende week een nieuwe poging gepland staat. Dus dat zal voor de kerstdagen nog zijn verwacht ik. Als die poging ook mislukt, dan krijg je een SMS bericht met terugbelgegevens, zodat je zelf op een gewenst moment kunt terugbellen. 

Reageer