Skip to main content

In november heb ik mijn abonnement verlengt. Ik zag via jullie een actie voor het inleveren van mijn oude telefoon, hierbij was er ook een bonus beschikbaar van €100,-. Deze actie duurde tot en met 17 november. Op 17 november heb ik mijn abonnement verlengt met een nieuwe Iphone 16 Pro Max. Ook heb ik meteen een aanvraag gedaan bij Recommerce voor het verkopen van mijn oude telefoon incl de bonus van €100,-. Het bedrag van de telefoon heb ik ontvangen, echter blijft de door KPN beloofde bonus uit. 

Op 26 november j.l kreeg ik een bericht dat de upgeloade stukken in goede orde waren ontvangen, waarna deze alleen nog gevalideerd moesten worden. Begin december heb ik weer contact gehad met een medewerker van Recommerce zij vertelde dat ze moesten wachten totdat KPN de bewijsstukken had gevalideerd. 1,5 week geleden weer contact gehad met Recommerce en er werd verteld dat er direct contact met mij opgenomen zou worden, ook dit is niet gebeurd. Na het lezen van de verschillende slechte reviews op Trustpilot en  de KPN community pagina snap ik niet dat KPN na alle klachten nog samen werkt met dit bedrijf. Ik zou graag willen weten of jullie de stukken gevalideerd hebben en of jullie mij verder kunnen helpen met het ontvangen van mijn bonus van €100,-.

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer