Skip to main content

Goedendag,

Ik heb afgelopen augustus mijn Spotify abonnement stop gezet dat aan mijn telefoonnummer staat gekoppeld. Helaas blijf ik nog steeds maandelijks op de factuur van mobiel onder online aankopen een bedrag van 10,99 zien staan. Ik heb meerdere malen contacten gehad met KPN en ik wordt steeds naar Spotify verwezen en Spotify verwijst mij weer naar KPN. Ook de online aankopen zijn geblokkeerd. Ook zie ik in mijn apple store geen actieve betalingen. 

Ik wil dus hierdoor echt vanaf. Ik heb zo vaak gebeld zonder resultaat. Graag wil ik dit gewoon opgelost hebben. 

Heb al diverse keren contact gehad met “support” van KPN en Spotify en beide wijzen naar elkaar. Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet stoppen.

Ik lees in andere topics op dit forum dat dit probleem bij KPN bekend is. Zou dit graag opgelost willen zien. Veel dank alvast.

Groet,

Maaike

Welkom op de community ​@Maaike W., als Spotify is gestopt zou het niet meer op de facturen moeten komen. Ik ga je daarvoor niet naar Spotify verwijzen, want daar kunnen zij niets aan doen.

Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen zodat je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en, als het over een mobiel abonnement gaat, de laatste 3 cijfers van je IBAN en het bewuste 06-nummer er staan? Dan kan ik een andere afdeling vragen om die voor je te bekijken.

Beste ​@Jasper van KPN ,

Bedankt voor je reactie. Zojuist heb ik mijn profiel ingevuld. Laat het weten als je nog meer informatie nodig hebt. 

Alvast bedankt!

Welkom op de community ​@Maaike W., als Spotify is gestopt zou het niet meer op de facturen moeten komen. Ik ga je daarvoor niet naar Spotify verwijzen, want daar kunnen zij niets aan doen.

Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen zodat je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en, als het over een mobiel abonnement gaat, de laatste 3 cijfers van je IBAN en het bewuste 06-nummer er staan? Dan kan ik een andere afdeling vragen om die voor je te bekijken.

Hallo Jasper, zou je alsjeblieft mijn soortgelijke post willen bekijken? 

​@Jasper van KPN 

Dank je ​@Maaike W., ik heb het verzoek voor je verstuurd! Als ik er een reactie op heb kom ik er hier op terug.

@Roy112, we behandelen topics op volgorde van binnenkomst. Zodra jouw topic aan de beurt is zullen we daar reageren. We vergeten je niet, geen zorgen. Iedereen komt aan de beurt.

Hoi ​@Maaike W., ik krijg net de terugkoppeling dat Spotify Premium per direct is gestopt. Op de volgende factuur zal je het dus voor de laatste keer zien staan.

Hi ​@Jasper van KPN , veel dank Spotify Premium is inderdaad gestopt!

Zou je misschien nog naar mijn vorgaande facturen willen kijken? Ik heb per 20 augustus Spotify opgezegd via jullie, en ik weet dat dit een maand kan duren voordat het dan ook daadwerkelijk wordt stopgezet. Vanaf 20 september is Spotify Premium niet meer actief. Zou ik een vergoeding kunnen krijgen voor deze maanden? 

Veel dank voor het nakijken.

Fijne dag!

Dat is het plan, ik wilde zeker weten dat het gestopt is en daarna naar de vergoeding kijken. Nu we het eerste deel zeker weten kunnen we door naar het tweede deel, de vergoeding. Ik zet een vergoeding voor je klaar, zodat die verrekend zal worden.

@Jasper van KPN , perfect veel dank voor je hulp!  Dan zie ik de vergoeding tegemoet. 
Fijne avond. 

Reageer