Skip to main content

Afgelopen Maandag mijn bestelling geannuleerd en mobiel retour gestuurt. Nu zegt postNL dat kpn het al ontvangen heeft en kpn weet van niks?

wat nu?

@bnh op het bewijs track en trace staat geen gewicht helaas :(

Wat staat er links onder op mijn screenshot ?

@bnh het gewicht en afmetingen maar dat staat niet op mijn bonnetje?

@bnh het gewicht en afmetingen maar dat staat niet op mijn bonnetje?

Dat klopt, toen jouw bon geprint werd was deze info nog niet bekend. Dit wordt gewogen en gemeten op het sorteercentrum van PostNL. De screenshot van mij, is jou digitale bon. Ik heb deze gegevens opgezocht aan de hand van jouw trace code. Dit is dus jouw digitale bon, met alle gegevens.

@bnh oke, maar je hebt maar 2 weken om te retourneren. Dus die zijn eind deze week verstreken. Let kpn wel op wanneer iets retour is verzonden?

@bnh oke, maar je hebt maar 2 weken om te retourneren. Dus die zijn eind deze week verstreken. Let kpn wel op wanneer iets retour is verzonden?

Dat is geen probleem, KPN ziet aan de trace code wanneer je het pakketje hebt geretourneerd. 

@Noordzee 

@bnh 

leg dit maar uit 😉

@Noordzee 

@bnh 

leg dit maar uit 😉

Kennelijk is PostNL nu bijna zover dat ze gaan bezorgen bij KPN.

De oorzaak is natuurlijk de enorme drukte ivm Black Friday en Sinterklaas-bestellingen.  

Heel vreemd, ze hebben letterlijk je status aangepast en regels verwijderd.

@bnh bizar toch?

Taggen van moderators is niet de bedoeling.

@Roos79 als je geen nuttige info hebt, sla dit gesprek dan over. 

Je zult geduld moeten hebben zeker met deze feest dagen.

Taggen van een moderator is gewoon tegen de forum regels.

@Roos79 9 dagen… duurt mij nu iets te lang! DHL etc gaat 100x sneller en bij postnl is mijn pakket gewoon verdwenen. 

@Roos79 9 dagen… duurt mij nu iets te lang! DHL etc gaat 100x sneller en bij postnl is mijn pakket gewoon verdwenen. 

Maar KPN kan hier niks aan doen, PostNL is gewoon langzaam. 

@bnh kpn begint in alles kwaliteit te verliezen. 

@bnh kpn begint in alles kwaliteit te verliezen. 

Hoezo is KPN verantwoordelijk voor PostNL ?

Dit soort processen duren altijd lang helaas 

Ook bij andere verzend partijen.

Reageer