Skip to main content

Hallo, ik verblijf tijdelijk in het buitenland (Thailand)en heb de Storytel aanbieding van KPN genomen 

De Thaise simkaart heb ik verwijderd (heb nog wel een Thaise E-Sim) en de KPN simkaart in mijn telefoon gedaan 

echter het activeren van Storytel lukt mij niet.

hoe krijg ik Storytel geactiveerd?

Leuk hoor, Thailand! Lijkt me ook nog wel een keer leuk om naartoe te gaan. Maar goed, dat is natuurlijk niet waarvoor je hier bent.

Bij welk abonnement heb je Storytel afgesloten, ​@Camiel66?

Als je deze hebt toegevoegd aan een KPN Thuis abonnement, dan moet je verbonden zijn met het wifi netwerk om Storytel te activeren. Als je in Thailand zit, dan gaat dat nu dus niet.

Als je het hebt afgesloten bij een KPN Mobiel abonnement, dan moet je verbonden zijn met mobiele data. In Thailand kan dit alleen wel kosten met zich meebrengen. Op onze website Roaming: internet, bellen en sms'en in het buitenland lees je wat de kosten zijn voor dataverbruik in het buitenland. Je kunt eventueel een bundel aanschaffen. Wat voor bundels je kunt aanschaffen en wat de kosten zijn, lees je ook op onze website.

Dus het is niet mogelijk om te activeren vanuit het buitenland? 

Hoi Denise, bedankt voor jouw reactie. Ik heb van de aanbieding gebruik gemaakt 3 maanden voor €1 pm

omdat ik thuis een internet en tv abonnement van kpn en ook een 06 abonnement wet ik niet of de aanbieding via het ene of het andere abonnement loopt

wel jammer dat ik het nu niet kan activeren, had mij er op verheugd om aan het strand liggend een paar boeken te kunnen luisteren 

Ja, dat snap ik wel! Dat is ook lekker! Wist je trouwens dat je tegenwoordig met Spotify Premium ook audioboeken kunt luisteren? Vet leuk! Met Spotify Family kan dit ook, maar alleen de familiebeheerder kan dan vanuit het abonnement luisteren. De rest moet de boeken alsnog kopen. Als lid van een Spotify Family vind ik dit zelf erg jammer. Maar goed, ja, wel een leuke optie dat dit nu is toegevoegd.

Reageer