Skip to main content

Ik ben een factuur nodig van mijn nieuwe mobiel 

Om een smartwatch te kunnen krijgen 

Deze heb ik niet gekregen en is ook nergens re downloaden 

Dit moet er op vermeld staan 

Geen van ze voldoen aan een factuur. Ik raad je aan om een factuur op te vragen bij de KPN met de volgende gegevens:
-Land van aankoop
- Winkel van aankoop
-Datum van aankoop
-Product van aankoop

^Charell

Hoe kom ik nu aan dit factuur 

Ben al van al 21 november bezig met de aanvraag 😅

Hallo ​@Erik40 

Ga naar https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ en log in met je bestelnummer en postcode.

Daar vind je de informatie over jouw bestelling en ook kan je daar jouw contract downloaden.
Als het goed is staat de toestelfactuur in één van de bijlages.

Hoi ​@Erik40. Welkom op de community! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat ​@RBxx al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Heb je jouw contract inmiddels al kunnen vinden?

Ik heb dezelfde vraag. Bij de aanvraag op de Samsung website heb ik een kopie meegestuurd van de pakbon, maar die werd niet goed gekeurd.

Als ik de link van ​@RBxx volg kan ik onder alle vijf de stappen geen contract document vinden. Alleen maar een retour document.

In mijn kpn, bij het abbonement van de simkaart staan ook geen facturen.

Hallo ​@PeterVE 
Als het daar niet (meer) te vinden is kan je morgen met klantenservice bellen op 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur. Je kunt ook een terugbelafspraak maken via de website, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer