Skip to main content

Ik wil het gehele espn drie maanden gratis op de tv hebben kan dat want ik hoorde van iemand die betaald 30 euro minder abonnement geld en krijg alles zenders gratis ook espn waar om krijgen wij dat niet

Dat een ander 3 maanden gratis espn krijgt wil nog niet zeggen dat jij dat ook kan krijgen. KPN stuurt regelmatig mails rond met aan aanbiedingen en acties. Daar kan dan door de klanten die deze mail ontvangen op in gegaan worden. Maar soms krijgt maar een gedeelte van de klanten zo'n mail. Bij een andere actie zijn dan weer andere klanten aan de beurt.

Hoi ​@metoaan 
Het gehele ESPN aanbod kost 14,99 en geen €30,-
En er kan zelfs nog €5,00 korting af als je nog geen ander entertainment abonnement hebt en ook GSM van KPN hebt

Hoi ​@metoaan 
Het gehele ESPN aanbod kost 14,99 en geen €30,-
En er kan zelfs nog €7,50 korting af als je nog geen ander entertainment abonnement hebt en ook GSM van KPN hebt

Volgens mij is dat 5 euro en geen € 7,50

Je hebt gelijk ​@Marlon92  
Dank je, zal het bericht even aanpassen.

Waarom nou weer gratis? Wie moet dat dan betalen? Nee, zo werkt het niet. Dat een ander het wel krijgt over een bepaalde periode, wil niet zeggen dat jij daar ook aanspraak op kan maken. Wat een gezeur zeg. Als je naar ESPN wilt kijken, sluit je gewoon een abonnement daar op af. Niks gratis ​@metoaan. 

Hondsbrutaal zo ga je niet om met mensen die al 50 jaar lid zijn van de KPN. Ik snap niet dat er een prijs is waarom moet de ene alles betalen en een andere niet.  Laat dat mail goed bekijken aan iedereen brutaliteit enorm van een medewerksters. Ik zou die Raspbewrry ontslag geven.

Jullie maken zelfs reclame |ESPN drie maanden gratis.

Ik wacht jullie voorstel af maar dan wel op een nette manier bellen kan ook 06********

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Dit is een klanten helpen klanten forum ​@metoaan 
En de regels zijn o.a. dat we niet schelden hier.
Er komt vanzelf een KPN-medewerker langs die je te woord staat

Welkom op de community ​@metoaan, tot nu toe hebben er alleen medeklanten op je bericht gereageerd. Dat is wat de community is, een plek waar klanten elkaar kunnen helpen en wij zijn er ook voor het geval het nodig is. Om het voor iedereen leuk te houden hebben we huisregels, lees die gerust even door: 

Wat betreft je vraag, er is op dit moment geen algemene actie met ESPN, dus het lijkt er inderdaad op dat het een individueel aanbod was.

Ik heb jouw 06-nummer verwijderd uit je bericht, in verband met privacy is het belangrijk om je privégegevens nooit openbaar op internet te delen. Via deze weg bellen we niet, als je telefonisch contact wilt kan je daarvoor een terugbelafspraak maken.

Ik moet mezelf een beetje corrigeren ​@metoaan, er is momenteel wel een actie.

Als je naar kpn.com/espn gaat zie je deze korting staan. Als je nog geen ESPN hebt kan je het met die korting activeren.

Als ik mijn bestaand espn abonnement nu deactiveer en daarna gelijk weer activeer krijg ik dan ook de 3 maanden korting?

Gr.

Rick

Dat gaat niet ​@Rick.van.D 

Reageer